Pragmatic ca întotdeauna, Dragoș Petrescu a prezentat situația din zona ospitalității foarte obiectiv. El spune că schimbările nu pot fi negate. Atenția clientului, a turistului, se va focusa de acum mai mult pe siguranța sănătății acestuia. Practic, securitatea clientului devine prima prioritate a antreprenorilor, și asta începe chiar cu echipa cu care lucrează pentru respectiva afacere, fie că e hotel, fie că e restaurant sau pensiune.
”Nu poți să îți permiți să primești un lucrător bolnav, așa cum nu poți primi un client bolnav. Măsurile pe care trebuie să le iei cresc costurile, dar este ceva obligatoriu, pentru că dușmanul numărul unu al ospitalității este, acum, frica”, spune Petrescu. ”Siguranța clientului devine prioritară, cei mai mulți asta vor căuta. Poate că, înainte, pe primul loc era confortul. Lucrurile nu vor fi ca anul trecut”, punctează omul de afaceri.
”Ospitalitatea se schimbă definitiv, antreprenorii trebuie să se adapteze. Acum, o afacere în acest domeniu trebuie privită ca un start-up”, mai spune Petrescu.
Dragoș Petrescu este de acord că prețurile vor scădea, în pofida faptului că antreprenorii vor avea costuri mai mari.