Raluca Mateiu a recunoscut că în primele ziele de imediqt de după instalarea stării de urgență, haosul a cuprins întrega industrie, lucru firesc întrucât nimeni nu se aștepta la o asemenea lovitură. Evident, haosul însă nu putea fi un cadru de lucru, așa că, taoată lumea a fost nevoită să găsească soluții, și asta chiar de la o zi la alta.
CEO-ul InternetCorp a recunoscut că internetul s-a dovedit eficient în această situația, mai ales pentru faptul că oamenii, obligați să stea în casă, au alocat mai mult timp explorării spațiului virtual. Acest lucru s-a dovedit a fi vital pentru unele business-uri. Astfel, adaptabilitatea a devenit, foarte repede, cuvântul – cheie în publicitate. ”Din punctul meu de vedere, motto-ul acestei perioade este adaptarea, adaptabilitatea la piață. (…) Abordarea corectă nu este aceea de a trece peste problemele specifice acestui moment și vedem după aceea, ci aceea de a învăța din acestă criză pentru a le aplica mai departe”, a opinat Raluca Mateiu. Cât despre faptul că lupta pentru supraviețuirea businessului este esențială, CEO-ul Internet Corp a venit cu un exemplu propriu: ”A fost vorba și despre investiții, fie în bani, fie în oameni. Și noi, deși suntem 80% o companie de online, dar ne-am hotărât să facem cel puțin, anul acesta, 20 de evenimente offline, tocmai ca să nu stăm să plângem așteptând să vină momentul în care avem voie să le facem din nou. Și așa am lansat o platformă online care mimează foarte mult din experiența evenimentelor offline și care va rămâne, chiar vdacă evenimentele offline se vor relua. Iată încă un lucru bun care a ieșit din criza asta„.
Înteaga dezbatere poate fi urmărită aici: