Aproximativ 150 de persoane au rămas blocate pe aeroportul Henri Coandă, pe parcusul zilei de miercuri, (n.red 11 ianuarie) din cauza unor probleme, care nu au necesitat decolarea avionului Wizz Air și reîntoarcerea acestuia pe Otopeni.
„Am venit în aeroport în jur de ora 4 dimineața, la 6h20 decolare estimată spre Olanda, prima întârziere anunțată a fost de 40 minute, următoarea de 20 de minute, apoi încă una de 45 minute. Urcăm în avion, mai așteptăm o vreme, în jude de 9h50 decolăm. Jumătate de oră mai târziu aterizăm din nou pe Otopeni. Am stat în avion aproximativ 50 minute să coborâm și apoi încă cel putin o oră în aeroport pentru a afla ce se întâmplă. Informația despre ce se întâmplă a fost limitată în avion și pe aeroport. Am fost la biroul de informații, ne-au spus că putem lua zborul din după amiază asta sau reprograma. Ne au mai zis că vor facilita o masă caldă pentru toți. Sunt destui copii, sincer nu stiu cât de pregătiți sunt părinții. Asistenții de zbor practic ne transmiteau codat ce aveau de zis, problema tehnica a rămas nelămurită. Trecem din nou prin securitate acum, sunt deja mai bine de 6 ore. În loc de masă caldă, după aproape 7 ore de așteptare am primit o sitclă de apă și un senviș”, ne-a povestit un pasager al cursei aeriene Wizz Air care a înregistrat peste 11 ore de întârziere.
Întrebați de ce aeronava care a decolat de aeroportul Henri Coandă spre Eindhoven, a revenit pe Otopeni după câteva zeci de minute de zbor, dacă au oferit o masă caldă celor peste 150 de pasageri și dacă oamenii primesc despăgubiri, reprezentanții Wizz Air ne-au răspuns că. “Wizz Air, la fel ca multe alte companii aeriene, este efectata de conditiile meteo severe si de zapada abundenta din Bucuresti, pe 11 ianuarie, care a cauzat intarzieri ale mai multor curse Wizz Air”.
„Zborul Wizz Air W6 3071 spre Eindhoven înregistrează întârzieri prelungite după ce aeronava programată pentru a efectua zborul a necesitat verificari neplanificate. Wizz Air a alocat o altă aeronava care să opereze zborul spre Eindhoven, care a decolat la 17:45, cu 11 ore si 25 de minute întârziere. Pasagerilor de pe zborul afectat li s-au oferit vouchere pentru alimente, în conformitate cu regulamentele UE si politica Wizz Air. Ne cerem scuze tuturor pasagerilor cărora le-au fost influențate planurile de călătorie, însă siguranța și securitatea pasagerilor, echipajului și aeronavelor sunt principala noastră responsabilitate”, ne-au răspuns reprezentanții Wizz Air.