Lim Yo-Hwan, 30 de ani, care joacă sub pseudonimul SlayerS_`BoxeR`, pe scurt Boxer, va primi de la Intel 180.000 de dolari pe an, iar alţi 270.000 de dolari vor merge la restul echipei pe care coreeanul va trebuie să o formeze. Noua echipă va concura în ligile sud-coreene, unde jocul produs de Blizzard este sport naţional.
Boxer, supranumit "Împăratul, de cei peste un milion de fani ai săi, este cel mai popular jucător de StarCraft din lume, iar în Coreea de Sud a lansat un DVD care conţine cele mai bune jocuri ale sale.
Acesta are un record de 547 de victorii şi 416 înfrângeri (56.80%). Veniturile anuale ale acestuia depăşesc 400 de mii de dolari, numai din gaming. În anul 2004 a fost votat cel mai mare jucător din toate timpurile de cititorii revistei ESReality , iar în anul 2006 a fost inlcus de MTV în Top 10 Cei mai influenţi gameri din lume.
SURSA: Tom’s Hardware
Intel l-a recrutat pe cel mai bun jucător de StarCraft din lume
11 noiembrie 2010, 19:34
Ultima modificare în 11 noiembrie 2010, 21:34
Lim Yo-Hwan, supranumit "Împăratul", cel mai bun jucător de StarCraft de pe planetă, va juca în viitor pentru echipa americanilor de la Intel, care s-au decis să intre în competiţiile profesioniste de StarCraft 2 din Coreea de Sud.
Etichete: intel
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: HI-TECH
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Chinezii de la ZTE şi Huawei „mănâncă” din cota de piaţă a Nokia
- Call of Duty: Black Ops, cel mai important joc al anului
- Economii de aproape 2,5 miliarde de lei prin SEAP
- Google măreşte salariile angajaţilor şi le oferă câte 1.000 de dolari să nu plece
- Solomon lasă Vodafone România cu venituri în scădere
- HP a inventat o hârtie care prelungeşte viaţa imprimantelor laser
- Cea mai puternică unitate de procesare vizuală din lume
- Cât costă lansarea unui dispecerat naţional
- Telefoanele cu conectare sunt mai ieftine – mit urban sau realitate?
- „Clienţii încep să înţeleagă că Facebook este diferit”