Până în anul 2015, peste 12 miliarde de echipamente, destinate consumatorilor, vor fi capabile să ofere conţinut TV, conform reprezentanţilor Intel. Americanii vor să modifice experienţa TV, transformând-o în ceva mai personal şi interactiv. Directorii executivi Eric Kim şi Justin Rattner au discutat Intel Developer Forum 2009, conferinţa bianuală a companiei, despre ce se întâmplă şi de ceea ce este nevoie atunci când Internetul face o convergenţă cu reţelele de tra
Până în anul 2015, peste 12 miliarde de echipamente, destinate consumatorilor, vor fi capabile să ofere conţinut TV, conform reprezentanţilor Intel. Americanii vor să modifice experienţa TV, transformând-o în ceva mai personal şi interactiv.
Directorii executivi Eric Kim şi Justin Rattner au discutat Intel Developer Forum 2009, conferinţa bianuală a companiei, despre ce se întâmplă şi de ceea ce este nevoie atunci când Internetul face o convergenţă cu reţelele de transmitere. Directorii Intel au adus în discuţie oportunităţile, atât pe termen scurt cât şi pe lung, de a modifica experienţa TV, transformând-o în ceva mai personal şi interactiv.
„Până în anul 2015 ne putem aştepta la 12 miliarde de echipamente destinate consumatorilor, capabile să ofere conţinut TV, cu miliarde de ore de clipuri video puse la dispoziţie. Cercetătorii de la Intel Labs lucrează la dezvoltarea unei tehnologii care să permită oamenilor să obţină conţinutul TV pe care îl doresc, când vor şi de oriunde ,” a precizat Justin Rattner, Chief Technology Officer Intel.
Eric Kim, Senior Vice President şi General Manager al Intel Digital Home Group, a dezvăluit noul procesor Intel Atom CE4100, cel mai nou system-on-chip (SoC), ce face parte din familia de procesoare media Intel CE (consumer electronics. „Centrul evoluţiei televizorului stă într-o şi mai mare putere de procesare, ceea ce noi oferim prin CE4100 media processor, construit pe nucleul Intel Atom şi optimizat pentru set-top-uri digitale IPTV, media playere conectate şi televizoare digitale,” a precizat Kim
Televizoarele 3-D reprezintă viitorul
Rattner a vorbit şi despre o altă tehnologie care câştigă tot mai mult teren – 3D. „Se pare că există un anunţ în fiecare zi despre tehnologia 3D”, a afirmat acesta.
Producătorii mari precum Sony şi Panasonic au anunţat că intenţionează să lanseze televizoare 3D anul viitor, în timp ce Samsung şi Mitsubishi au lansat deja astfel de produse. Analiştii de la compania Screen Digest estimează că peste 1,2 milioane de televizoare, care folosesc tehnologia 3D, vor fi în casele americanilor până la sfârşitul anului viitor, iar numărul lor va depăşi 9 milioane, în 2013.
SURSA: Intel