,,Deși pentru o perioadă foarte lungă baia nu a fost una dintre camerele preferate ale tehnologiei, atât marii producători, cât și consumatorii, au ajuns la concluzia că nu este deloc de neglijat. Astfel, vânzările pentru acest tip de produse s-au triplat în ultimii 2 ani.
Există un interes crescut pentru articole care cresc confortul prin tehnologie, precum un sistem de rezervor incastrat care acționează ca o hotă, filtrând aerul din baie atunci când baia este folosită sau un vas de toaletă din gama smart cu senzor de mișcare și funcții variate de spălare”, spune Laura Sardescu, marketing manager al platformei NeaKaisa.
Ȋn ciuda faptului că pandemia a creat un context unic, zona de home&deco a beneficiat de un interes crescut. Unul dintre magazinele online cu produse pentru amenajarea băii, a reușit, ȋn primele nouă luni ale anului, să ȋnregistreze o creștere importantă a vânzărilor, dublând aproape cifrele, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
S-a investit mult în amenajări interioare
Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, motiv pentru care s-a investit foarte mult în amenajări interioare. Încercarea de a crea un spațiu cât mai confortabil, cât mai plăcut și mai practic a contribuit la creșterea exponențială a cererii în întreg sectorul de bricolaj, dar și în zona de amenajare băi. Vânzările magazinelor de profil au crescut și ca volum, dar și ca valoare medie, per comandă.
,,Ȋn 2020 s-a menținut același trend început ȋn 2019 – creșterea cererii pentru produse de calitate. Preferințele consumatorilor au început să favorizeze produsele peste medie. Se acordă o atenție sporită garanțiilor, condițiilor de livrare și noilor tehnologii.
Există un interes din ce în ce mai mare pentru igienă și pentru economisirea apei. În ceea ce privește igiena, sunt tot mai populare vasele de toaletă cu funcții speciale de curățare. Prețul acestor produse este doar puțin peste cel al vaselor de toaletă obișnuite și au un impact pozitiv în curățarea și întreținerea întregii băi.
În aceeași direcție, un trend ascendent înregistrează și bateriile de baie cu limitatoare de debit, dar cu aeratoare inteligente. Astfel, consumul de apă este mai mic, în timp ce confortul rămâne același”, completează Laura Sardescu, marketing manager al platformei NeaKaisa.
Black Friday 2020 – cel mai așteptat eveniment al anului, atât pentru vânzători, cât și pentru clienți
Chiar dacă experții vorbesc despre o criză economică, retailerii din categoria home&deco se așteaptă ca evenimentul Black Friday să fie întâmpinat cu entuziasm, având ȋn vedere nevoia din ce ȋn ce mai mare de a crea un cadru confortabil, practic și estetic, acasă.
,,În fiecare an, vânzările de Black Friday s-au dublat față de anul anterior. Black Friday este în realitate un weekend care cuprinde intervalul vineri-duminică. În acest interval, ȋn 2019, s-au înregistrat vânzări de 7 ori mai mari decât într-o zi normală. Media comenzilor plasate atunci a fost de 1.450 lei, cu 15% mai mult decât media coșului din 2019.
Am venit cu extra-reduceri între 10-40%, iar cele mai bine vândute produse au fost cele din categoria de obiecte sanitare din ceramică (lavoare, vase de toaletă, bideuri) și din categoria de baterii (baterii de lavoar, de cadă/duș, coloane și sisteme de duș).
Pentru Black Friday 2020 am pregătit o serie de reduceri care să acopere toate produsele necesare renovării băii. Discounturile vor porni de la 5% și vor ajunge până la 50% (https://www.neakaisa.ro/lp/teaser-blackfriday-2020/)”, ȋncheie Laura Sardescu, marketing manager NeaKaisa.
Black Friday 2020 va avea loc ȋn weekendul 13-15 noiembrie, iar retailerii din toate domeniile, atât online, cât și offline, pregătesc reduceri importante.