Ediţiile online ale publicaţiilor Times şi Sunday Times au pierdut 88% dintre vizitatorii unici din momentul în care au decis să introducă o taxă de acces pentru internauţi, conform datelor firmei de cercetare Nielsen.
Conform raportului Nielsen, de la introducerea taxei de acces pentru ediţiile online ale Times şi Sunday Times, numărul celor care a accesat prima pagină a acestora a scăzut cu 43%, iar al celor care au navigat printre articole cu 88%.
Numărul vizitatorilor unici din Marea Britanie ale variantelor online Times şi Sunday Times a coborât de la 3,1 milioane în trimestrul doi al anului, la 1,78 milioane în intervalul iulie-septembrie. Dintre cei 1,78 milioane care au accesat site-urile doar 362.000 sunt abonaţi, conform Nielsen.
Un britanic care vrea să acceseze ediţiile online ale celor două publicaţii trebuie să plătească o liră sterlină pe zi (1,14 euro), sau două lire sterline (2,29 euro) pe săptămână.
SURSA: guardian.co.uk