UPC România, compania de comunicaţii prin cablu, vine în această primăvară cu cea mai bună ofertă de pe piaţă, creată special pentru clienţii care îşi doresc Internet performant la preţuri avantajoase. Promoţia “Internet la juma’ de preţ pentru juma’ de an” reduce tarifele la UPC Internet cu 50%, pentru o perioadă de 6 luni, la încheierea unui contract pe o perioadă de 1 an.

Oferta este valabilă pentru toate cele trei tipuri de abonamente UPC Internet: Small, Medium sau Large. Primul oferă o viteză de download de 1 Mbps şi una de upload de 256 Kbps, pentru care abonamentul costă 12,5 RON/ lună în primele 6 luni. Pachetul Medium, cu o viteză de download de 10 Mbps şi viteză de upload de 1 Mbps, costă 17,5 RON/ lună în primele 6 luni. Mai mult decât atât, contra sumei de 30 RON pe lună, clienţii pot beneficia în primele 6 luni de contract de pachetul Large, cu o viteză de download de 20 Mbps şi una de upload de 2 Mbps. Costurile includ TVA.

“Avem în acest moment cea mai bună viteză de transfer, la cel mai avantajos preţ de pe piaţă, în special pentru pachetele Medium şi Large. De exemplu, în cazul segmentului superior al pieţei, corespunzător pachetului Large, clientul plăteşte 30 RON/ lună timp de 6 luni şi 60 RON/ lună în celelalte 6 luni, ajungând astfel la un cost de 540 RON/ an. Acest lucru înseamnă, mai concret, că oferta UPC Internet permite unui client o economie anuală de până la 290 de euro la achiziţionarea pachetului Large faţă de alte oferte existente pe piaţă, la parametri relativ similari. Cu alte cuvinte, tarifele oferite de promoţia UPC Internet pentru pachetul Large sunt mai avantajoase cu până la 70% comparativ cu alte oferte”, declară Lucian Lupaşcu, Senior Marketing Manager UPC România.

“Ne concetrăm foarte mult pe poziţionarea companiei pentru viitor. Piaţa românească devine din ce în ce mai sofisticată, la fel şi clienţii, care încep să pună un accent tot mai mare pe serviciile de bază oferite de companiile de comunicaţii prin cablu, respectiv televiziune, internet şi telefonie. Dintre toate acestea, internetul reprezintă un segment foarte important, un segment în creştere, pe care ne vom concentra tot mai mult anul acesta. Este clar că, din punct de vedere tehnologic, investiţiile făcute până acum în infrastructura reţelei ne permit să oferim parametri tehnici foarte buni, cum ar fi, de exemplu, viteza de transfer, la un preţ extrem de avantajos. Avem deja cea mai bună ofertă de pe piaţă şi, cu siguranţă, nu ne vom opri aici. Ţinta noastră este să creştem cât mai mult pe acest segment, dar şi pe celelalte linii de produse”, declară Raluca Milin, Marketing & Sales Director UPC România.

Promoţia “Internet la juma’ de preţ pentru juma’ de an” se adresează clienţilor noi care achiziţionează de la UPC servicii Internet, fiind deja titulari ai serviciului UPC TV (analog sau digital).

 

Bucuresti, 13 august 2007 – Serviciul UPC de televiziune digitala prin cablu, upc digital tv, are o noua structura, imbunatatita, din aceasta vara: 80 de canale in pachetul de baza, 4 canale de film, 3 canale pentru adulti, la o calitate deosebita, pentru un pret avantajos.

Principalele avantaje oferite de upc digital tv sunt: calitatea deosebita a imaginii si a sunetului, numarul mare de programe care poate fi receptionat (87 fata de 55 existente in oferta analogica din Bucuresti, dintre care 25 de canale nou-noute) si flexibilitatea in alegerea pachetelor de programe, totul pentru o diferenta de pret mica fata de tariful abonamentului la televiziunea analogica prin cablu. in acest moment, prin serviciului upc digital tv, compania ofera cele mai multe canale de televiziune in pachetul de baza, dintre operatorii de cablu.

Clientii din Bucuresti pot alege 87 de programe de televiziune transmise digital, structurate in 4 pachete:

Cu upc digital tv, clientii au acces la:

“Televiziunea digitala este televiziunea viitorului si ofera clientilor posiblitatea de a avea acces la mai multe programe TV si la mai multe servicii de calitate superioara”, spune Diana Segarceanu, Manager de Produse in cadrul UPC România. „ Tehnologia digitala aduce in casele clientilor nostri mai multe programe TV si canale radio de o calitate execelenta, grupate in pachete diverse. in viitor, vom oferi si servicii suplimentare, cum sunt Pay-per-View (vizionarea cu plata a anumitor canale sau emisiuni codate), Video-on-Demand (vizionarea la cerere a anumitor filme/emisiuni, chiar daca acestea nu sunt incluse in grila de programe initiala), dar si banda mai larga pentru serviciile de date si voce.”

Pentru receptionarea semnalului digital prin cablu, UPC ofera clientilor, gratuit, in custodie, un decodor digital performant. Acestia pot receptiona serviciul digital pe unul dintre televizoarele din casa lor, in timp ce, pentru restul televizoarelor, le sunt oferite gratuit, prin semnal analog, cele mai importante 40 de canale românesti si straine.
Estimarile realizate in luna martie de Office of Communications (Ofcom), autoritatea britanica de reglementare a domeniului comunicatiilor, arata ca britanicii au fost cei mai receptivi din lume la capitolul televiziune digitala. Pâna la sfârsitul lunii februarie, peste 70% dintre ei aveau acces la serviciile oferite de televiziunea digitala, numarul de locuinte conectate la acest sistem fiind, la finalul lui 2005, de peste 17,5 milioane. Peste 55% dintre americani au ales si ei televiziunea digitala, iar in nalte tari europene penetrarea este de pâna in 50%.

UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu din tara noastra. Retelele UPC România deservesc, in acest moment, peste 1.400.000 clienti din aproximativ 200 orase. De când a intrat pe piata româneasca, in 1992, UPC a investit peste 500 de milioane USD, devenind astfel cel mai mare investitor american din tara. UPC România este afiliata la Liberty Global, Inc.

Liberty Global, Inc. Liberty Global (NASDAQ: LBTYA, LBTYB si LBTYK) este unul dintre liderii industriei mondiale de comunicatii prin cablu oferind servicii video, voce si acces la internet, pentru a conecta cei 16 milioane de clienti la lumea informatiei, a comunicarii si divertismentului. Compania are retele de comunicatii in banda larga in 17 tari, in principal in Europa, Japonia, Chile si Australia. Liberty Global, Inc. detine actiuni in companii de distributie de programe si continut media, cum sunt Jupiter TV in Japonia si Chellomedia in Europa.

Pentru mai multe detalii va rugam sa contactati:
Dana Dobrescu
Relatii mass media, UPC România

T + 40 31 101 8100
M + 40 720 111 502
dana.dobrescu@upc.ro
www.upc.ro

La sfârşitul anului 2008, UPC avea un număr de 237 300 de abonaţi la serviciile Internet, cu aproximativ 30% mai mult faţă de anul anterior, respectiv 2007.

Informaţii suplimentare despre UPC   

UPC România. UPC România este una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu din ţara noastră. Reţelele UPC România deservesc, în acest moment, aproximativ 1.300.000 de clienţi din circa 200 oraşe. De când a intrat pe piaţa românească, în 1992, UPC a investit peste 700 de milioane EUR, devenind astfel cel mai mare investitor american din ţară. Potrivit viziunii companiei, această lume fascinantă în care trăim, dar deseori complexă, trebuie să fie accesibilă tuturor. Cei 15.000 de angajaţi UPC din Europa dau viaţă viziunii companiei prin simplitatea şi căldura umană care se regăsesc în fiecare din acţiunile lor.

Liberty Global, Inc. este liderul industriei mondiale de comunicaţii prin cablu oferind servicii avansate de video, voce şi internet în bandă largă, pentru a-şi conecta clienţii la lumea informaţiei, a comunicării şi a divertismentului. La data de 30 septembrie 2008, LGI oferă servicii de înaltă calitate, către aproximativ 16 milioane de clienţi din 15 ţări, în principal în Europa, Japonia, Chile şi Australia. Liberty Global, Inc. deţine acţiuni în companii de distribuţie de programe şi conţinut media, cum este Chellomedia în Europa.