Internetul are cea mai mare putere de influenta in randul consumatorilor de media, mult peste televiziune, radio sau presa scrisa, se arata intr-un studiu realizat in Franta, Marea Britanie si Germania, realizat de agentia de comunicare Fleishman-Hillard si societatea de studiu Harris Interactive. Conform datelor acestui studiu publlicat astazi, internetul are o influenta importanta in ceea ce priveste deciziile luate in cumpararea de bilete de tren sau avion, rezervarea de hot
Internetul are cea mai mare putere de influenta in randul consumatorilor de media, mult peste televiziune, radio sau presa scrisa, se arata intr-un studiu realizat in Franta, Marea Britanie si Germania, realizat de agentia de comunicare Fleishman-Hillard si societatea de studiu Harris Interactive.
Conform datelor acestui studiu publlicat astazi, internetul are o influenta importanta in ceea ce priveste deciziile luate in cumpararea de bilete de tren sau avion, rezervarea de hoteluri, achizitionarea cartilor, CD-urilor si DVD-urilor dar si in cumpararea echipamentelor electronice si IT.
Studiul arata insa ca internetul nu are o influenta prea mare atunci cand este vorba de decizii luate in alegerea unui candidat in cursele electorale, sau in cumpararea unui produs farmaceutic.
Studiul a fost realizat chiar pe internet in perioada decembrie 2007-ianuarie 2008, in randul a 4.900 de consumatori francezi, britanici si germani.
Data: 12 iunie 2008
Sursa: Le Figaro