Interzis pentru utilizatorii WhatsApp. Se întâmplă de pe 15 mai. Ce să faci ca să poți folosi aplicația

WhatsApp

Sursă foto: Pixabay

Utilizatorii popularei aplicații de mesagerie WhatsApp au ca termen limită data de 15 mai pentru a accepta noile reguli. În cazul în care vor rata această ocazie nu vor mai putea utiliza unele părți de bază ale aplicației.

WhatsApp încearcă din nou să-i determine pe utilizatorii aplicației să semneze noua sa politică de confidențialitate, transmite Business Insider.

Compania a anunțat joi că va cere treptat utilizatorilor să-și dea consimțământul pentru noua sa politică de confidențialitate, care în ianuarie a provocat un adevărat scandal și i-a determinat pe mulți utilizatorii să se orienteze către aplicațiile rivale de mesagerie, precum Signal și Telegram.

Astfel, utilizatorii au la dispoziție până la data de 15 mai pentru a accepta noua politică de confidențialitate. TechCrunch a raportat că, dacă ratează această ocazie, unele părți de bază ale aplicației WhatsApp vor deveni inutilizabile.

Într-un e-mail către unul dintre partenerii săi de afaceri și obținut de TechCrunch, WhatsApp a spus dacă utilizatorii nu sunt de acord cu noii termeni și condiții până la 15 mai atunci: „Pentru o perioadă scurtă de timp, acești utilizatori vor putea primi apeluri și notificări, dar nu vor putea citi sau trimite mesaje din aplicație.”

Nu este clar ce se va întâmpla cu utilizatorii după termenul limită

Conform sursei citate, acest „timp scurt” va dura de fapt câteva săptămâni. Nu este pe deplin clar ce se va întâmpla cu utilizatorii după expirarea acestui termen limită, dar pe pagina de întrebări frecvente se spune că se va aplica politica WhatsApp privind „utilizatorii inactivi” după 15 mai.

Politica WhatsApp privind conturile inactive este că acestea sunt „în general șterse după 120 de zile de inactivitate”.

De această dată, WhatsApp adoptă o abordare mai blândă pentru a cere utilizatorilor să semneze noua sa politică, care afectează doar datele mesajelor trimise către conturile de afaceri.

Aplicația de mesagerie va explica actualizarea printr-un banner în aplicație, care va trimite utilizatorii la o explicație completă a modificărilor. Această abordare este oarecum diferită de notificarea pop-up din ianuarie, care părea să ofere utilizatorilor un ultimatum în privința respectării noii politici.

Data limită inițială a fost 8 februarie, dar aceasta a fost prelungită până la 15 mai, ca urmare a reacției utilizatorilor.