general al BRD. Noua sigla a bancii este un patrat impartit in doua culori: rosu si negru. „Negrul inseamna stabilitate, iar rosu inseamna dezvoltare”, a explicat Bogdan Baltazar, presedintele bancii, semnificatia noii embleme. Campania va costa aproximativ 1,5 milioane de euro. Aproximativ un milion de euro vor fi alocati pentru dotarea tuturor unitatilor BRD cu elementele noii identitati corporative (care se va incheia pana la sfarsitul anului). „500.000 de euro va costa campania de publicitate pe care banca o va derula prin intermediul canalelor de televiziune, pana la sfarsitul acestui an”, a dezvaluit Florin Luca, secretarul general al BRD.
Investitia saptamaniir
25 septembrie 2003, 12:00
Ultima modificare în 25 septembrie 2003, 15:00
general al BRD. Noua sigla a bancii este un patrat impartit in doua culori: rosu si negru. "Negrul inseamna stabilitate, iar rosu inseamna dezvoltare", a explicat Bogdan Baltazar, presedintele bancii, semnificatia noii embleme. Campania va costa aproximativ 1,5 milioane de euro. Aproximativ un milion de euro vor fi alocati pentru dotarea tuturor unitatilor BRD cu elementele noii identitati corporative (care se va incheia pana la sfarsitul anului). "500.000 de euro va costa campania de publicitat
Etichete: arhiva
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Arhiva
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Aliante surprinzatoare pe harta petroluluir
- Piata imobiliara a ajuns la punctul de fierberer
- Titluri de stat cu dobanda indexata
- Brasovul duce dorul investitiilor strainer
- Crescatorul de afacerir
- Statisticile saptamanii
- Piata bursiera: aceiasi actori, aceeasi piesar
- Romanii au castigat meciul investitiilorr
- Ce castigi daca platesti creditul mai repeder
- Vasincu: „Recastigarea increderii in fonduri este de durata”r