Regus Group şi-a deschis cel de-al treilea centru de afaceri din România, Floreasca Office Park. Compania a închiriat un etaj dintr-o clădire de birouri şi, cu o investiţie de 1,5 milioane de dolari, a amenajat spaţiul pentru un nou tip de business: subînchirierea pe perioade scurte. 

 

Astfel, dacă vrei să ai biroul tău, numai pentru câteva zile pe lună, poţi plăti un abonament de 120 de euro. Bineînţeles, cu cât perioada în care foloseşti biroul creşte, cu atât se majorează şi tariful. Suma pe care o plăteşti mai depinde şi de serviciile pe care le soliciţi.

 

Potrivit lui Garry Gürtler, Regus Regional General Manager, prin alegerea birourilor externalizate, clienţii îşi pot reduce cheltuielile cu până la 60%. ”În modul convenţional se pierde mult timp şi se investeşte propriul capital într-o clădire care aparţine altcuiva. Acum însă, resimţim disponibilitatea clienţilor de pe piaţă către serviciile noastre. Aceştia sunt mai conştienţi şi avem mai mulţi clienţi noi care nu vor să investească într-un birou convenţional”, a declarat Gürtler.

 

Primul proiect al companiei în România a fost lansat în iunie 1999, la World Trade Center, urmat apoi de City Centre, în iunie 2008. World Trade Center a ajuns la un grad de ocupare de 99%, City Centre la 80%, iar Floreasca Office Park are deja un grad de ocupare de 50%.

 

Grupul Regus, lider mondial în sectorul furnizorilor de soluţii pentru spaţii de birouri, are în portofoliu 1.000 de locaţii din 75 de ţări. Anul 2008 a adus o creştere a veniturilor la nivel global de 24,9%, ajungând la 1.077,2 milioane sterline.