Valoarea investiţiei în noul magazin (12.000 mp), situat pe Şoseaua Colentina426, este de circa 16 milioane de euro, iar lucrările au fost finalizate la mai puţin de o lună de la inaugurarea magazinului din Deva. Cu peste 45.000 produse pe rafturi, magazinul este deservit de205 angajaţi.
“Strategia noastră de a construi cel puţin câte un magazin în fiecare sector din Bucureşti se concretizează astăzi cu un nou pas. Până în 2015 dorim să acoperim complet cel mai important oraş al ţării, să reducem distanţele, să fim mai accesibili, mai apropiaţi de clienţii noştri, din toate punctele de vedere”, precizează Dragoş Pavăl, preşedintele Dedeman.
Până la finalul lunii septembrie, compania Dedeman va finaliza şi construcţia terenului de tenis aferent inaugurării unui nou magazin, conform angajamentului luat la semnarea parteneriatului cu Simona Halep. Noul teren de tenis va fi amplasat în parcul Lacul Tei.
Dedeman Colentina este cel de-al treilea magazin deschis în acest an şi va fi urmat, în scurt timp, de inaugurarea magazinului din Târgu Jiu.
Cu acest ritm susţinut de extindere, ce va duce reţeaua la un număr de 50 de magazine până la sfârşitul anului 2015, compania Dedeman vizează consolidarea poziţiei actuale de lider al pieţei de materiale de construcţii şi amenajări din România.
Trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient) îşi dispută cu cinci multinaţionale (Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Leroy Merlin (a cumpărat bauMax), Hornbach, Mr. Bricolage) cele circa 1,7 – 1,8 mld: euro, la cât e estimată piaţa de distribuţie a materialelor de construcţii şi bricolaj; micile firme au o pondere de circa 30%.