Dedeman, unul dintre cei mai mari retaileri de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare de tip Do It Yourself din România, a anunţat inaugurarea unui nou magazin în Braşov în urma unei ivestiţii de 16 milioane de euro.
Inaugurarea celui de-al 17-lea magazin Dedeman reprezintă finalizarea cu succes al primului proiect prevăzut în planul de investiţii stabilit pentru anul 2010. De asemenea, se înscrie între obiectivele strategiei de dezvoltare a reţelei la un număr de 30 magazine până în 2015.
Unitatea din Braşov este amplasată pe un teren de 45.000 mp, având cea mai mare suprafaţă de vânzare, 17.700 mp, din întreaga reţea Dedeman. Magazinul oferă spre comercializare peste 45.000 de produse.
Pentru piaţa muncii din Braşov, deschiderea noului magazin Dedeman a reprezentat o oportunitate oferind posibilitatea angajării a peste 200 de persoane.
Încă trei magazine în 2010
“Deschidem un nou magazín Dedeman, în Braşov, într-o perioadă de recesiune economică ce oferă provocări, planurile de extindere rămânând neschimbate. La sfârşitul anului 2010 vom avea 20 de magazine în cadrul reţelei Dedeman.” Dragoş Pavăl, Preşedintele companiei.
Dedeman SRL a atins în 2009 obiectivul propus privind menţinerea cifrei de afaceri la nivelul celei din 2008, de 250 de milioane de euro. Pentru anul 2010, prin finalizarea celor patru proiecte propuse – Braşov, Craiova, Arad şi Timişoara, Dedeman estimează o creştere a cifrei de afaceri cu 15 %.
Retailerul Dedeman se situează pe poziţia a doua pe piaţa de bricolaj din România, în ceea ce priveşte cifra de afaceri, dupa Praktiker.