Cu tehnologia creată de MissionCritical, companiile au posibilitatea să „recruteze”, pe lângă resurse umane, și forță de muncă digitală accesibilă sub formă de roboți software reutilizabili. Această tehnologie bazată pe inteligență artificială are rolul de a executa rapid diverse procese repetitive care pot fi standardizate și automatizate, cu scopul de a economisi timp pentru angajați și a le permite acestora să se concentreze pe activități mai complexe, conform unui comunicat.
Investiții ample și un orizont de timp incert
„Tratăm cea mai importantă problemă a industriei de RPA tradițional – investiții ample și un orizont de timp incert până în momentul în care eficientizarea proceselor începe. Așteptările clienților sunt total diferite, aceștia își doresc să poată automatiza procese de business într-un timp scurt, iar modelul nostru de business vine în ajutorul acestora, accelerând utilizarea roboților software în companii”, spune Mario Popescu, CEO MissionCritical.
De la resurse umane, la departamentul financiar sau la cel de marketing, tehnologia RPA este folosită în aproape toate funcțiunile unui business. Cu ajutorul acesteia, companiile pot configura un robot sau un software pentru manipularea datelor, pentru declanșarea unor răspunsuri automate, sau pentru comunicarea cu alte sisteme digitale. Printre companiile care folosesc deja soluțiile MissionCritical se numără Ana Hotels, Athénée Palace Hilton, Courtyard by Marriot sau Xerox România. În același timp, compania are parteneriate strategice cu Bit Soft, Bittnet, Microsoft și Neogen.
„Asistăm la o schimbare dramatică a procesului de muncă așa cum îl știam până acum. Companiile vor supraviețui prin eficientizarea proceselor adaptându-se din mers și punând la treabă în mod cât mai eficient și creativ toate resursele: umane și digitale. Bariera digital – nedigital este din ce în ce mai subţire. Ca să supravieţuieşti trebuie să foloseşti tehnologia”, a precizat Călin Fusu, CEO Neogen.
„Viziunea noastră este să eficientizăm și să automatizăm procesele de lucru ale companiilor. Bazându-ne pe Machine Learning și Artificial Intelligence, deschidem drumul unei noi industrii, mai simplu de înțeles, care va revoluționa modul în care noi, oamenii, suntem obișnuiți să muncim”, completează George Haber, partener și membru al board-ului MissionCritical, responsabil de dezvoltarea companiei în Asia și US.