Investiţie de 5.500 de euro într-un magazin de încălţăminte hand-made

Afacerea de încălţăminte hand-made sub brandul ChouChou, pornită iniţial doar online, continuă cu deschiderea primului showroom de pantofi, în urma unei investiţii de 5.500 de euro. Magazinul, cu o suprafaţă de 20 de metri p[tra'i, este situat pe strada Vasile Lasc[r, aproape de centrul Capitalei, într-o zonă cunoscută ca fiind frecventată de cei care se numără în publicul-ţintă al ChouChou, după cum afirmă reprezentantul companiei, Olivia Dutu.  „De acum

Afacerea de încălţăminte hand-made sub brandul ChouChou, pornită iniţial doar online, continuă cu deschiderea primului showroom de pantofi, în urma unei investiţii de 5.500 de euro.

Magazinul, cu o suprafaţă de 20 de metri p[tra’i, este situat pe strada Vasile Lasc[r, aproape de centrul Capitalei, într-o zonă cunoscută ca fiind frecventată de cei care se numără în publicul-ţintă al ChouChou, după cum afirmă reprezentantul companiei, Olivia Dutu. 

„De acum nu ne vom mai confrunta cu întrebarea ‘Unde vă putem găsi?’ sau ‘Unde putem proba?’. Piaţa din România nu este foarte familiarizată cu conceptul de vânzare online, aşa că deschiderea unui showroom ne va ajuta cu siguranţă pentru a ne creşte vânzărilor”, spune Oana Minca, designer al brandului.

Pantofi cu personalitate

Brandul ChouChou a fost lansat în luna mai în mediul online în urma unei investiţii de 6.000 de euro, acoperit[ chiar din primele luni de funcţionare. Firma este specializată în crearea de pantofi personalizaţi, realizaţi din materiale naturale, în orice combinaţie de culori, cu posibilitatea de a da o notă şi mai deosebită fiecarei perechi, prin pictarea acestora.

„Toate produsele noastre sunt făcute manual, designul fiind realizat de noi, iar producerea efectivă fiind posibilă prin colaborări cu mai multe ateliere hand-made”, a spus pentru capital.ro Olivia Dutu. Aceasta a subliniat, de asemenea, că cele mai multe modele sunt făcute la comandă, dar că există şi un stoc special creat pentru magazinul de descfacere. „De cele mai multe ori facem pantofii în funcţie de preferinţele clienţilor. Aceştia îşi aleg culoarea, forma, modelul”, a mai spus reprezentanta ChouChou.

Previziunile celor de la ChouChou sunt că, în aproximativ 6 luni, va fi acoperită şi investiţia în showroom, urmând să se treacă efectiv pe profit.

Până în acest moment, designerii ChouChou au creat 400 de perechi de pantofi şi au reuşit deja să vândă 325, adică aproximativ 50 de bucăţi lunar. Preţul de comercializare al produselor este cuprins între 170-480 de lei.