Investiţie de 800.000 de euro în cel mai mare parc de aventură din țară. Fondatorii speră la 20.000 de vizitatori în 2014

La 20 de kilometri de centrul Bucureștiului, în comuna Balotești , a fost deschis cel mai mare parc de aventură din țară. Planul de dezvoltare al Edenland Park ( întins pe 20 de hectare) include pentru fiecare an inaugurarea unor noi zone sportive și de agrement, iar valoarea investițiilor pentru primul an de funcționare se ridică la aproximativ 800.000 de euro.

 În interiorul Edenland Park sunt amenajate 11 trasee în copaci, tir cu arcul, airsoft, paintball, căsuțe în copaci, Eden Jump (săritura în gol de la 15 m), ping pong, loc de joacă pentru copii, închirieri de biciclete, plus mai multe zone de relaxare, cu mese, bănci și foișoare, cu o capacitate totală de peste 250 de locuri.

“Proiectul s-a născut în urmă cu doi ani, dintr-o întâmplare. La scurt timp după o excursie în Mexic, am aflat că este scos la vânzare acest spațiu aflat chiar lângă birourile unde lucram împreună cu asociatul meu. Ne-am gândit atunci că nimic nu este întâmplător și că este șansa noastră de a oferi un model sănătos de valorificare a timpului liber, cu efecte și în performanța profesională. Investiția este în totalitate din fondurile proprii și vom continua să reinvestim constant în amenajarea unor noi zone și activități. Sperăm doar ca românii să aprecieze eforturile și să aleagă petrecerea unui timp liber de calitate”, spune Alexandru Tudor, cofondator al Edenland Park.

Cea mai mare parte a investiției inițiale a fost direcționată către amenajarea traseelor în copaci, ceea ce și poziționează Edenland Park ca fiind cel mai sigur parc de aventură de la noi din țară. Cele 11 trasee în copaci sunt echipate cu sistemul de siguranță Linia Vieții, care este unic în România și, la ora actuală, cel mai avansat sistem de siguranță a traseelor în copaci în țări cu tradiție în domeniul parcurilor de aventură, precum Franța, Belgia sau America de Sud.

70% din veniturile parcului îl reprezintă biletele achiziționate direct de către clienți de la casa de bilete, atunci când ajung în parc, iar 30% din venituri sunt generate de închirierea spațiului și achiziția de bilete pentru activitățile din ofertă de către firme, pentru organizarea evenimentelor corporate (lansări de produse sau servicii, teambulding-uri), dar și de către școli sau grădinițe private și persoane fizice interesate să organizeze aici aniversarea zilelor de naștere ale copiilor.

La Edenland Park, costul mediu pentru un angajator preocupat să îmbunătățească performanța echipelor prin instrumente precum team buildingul, ajunge la 120 – 150 de lei, pentru grupuri de 60 – 120 de participanți.

Cât priveşte traficul, 80% dintre vizitatori ajung la Edenland Park în weekenduri. Până la finalul anului, fondatorii estimează că numărul total va ajunge la aproximativ 20.000 de vizitatori.