Investiţie GIGANT făcută de Kaufland

Retailerul Kaufland a alocat un buget de 200 de milioane de euro pentru extinderea şi modernizarea reţelei de magazine din România, în anul financiar care începe la 1 martie 2018, nivel dublu faţă de bugetul din anul financiar anterior, a anunţat vineri Loredana Samoilă, PR manager Kaufland România, cu ocazia deschiderii oficiale a unui nou magazin în zona de sud a Capitalei.

În următoarele 12 luni, Kaufland va deschide în România 10 noi magazine, după ce în anul financiar care se încheie la 28 februarie 2018 compania a deschis şase noi magazine pe piaţa locală. Investiţiile în extinderea şi modernizarea reţelei Kaufland vor viza, de asemenea, dezvoltarea reţelei de staţii de încărcare pentru maşini electrice. 

Magazinul inaugurat vineri va fi deschis publicului începând de sâmbătă, 17 februarie, şi este magazinul cu numărul 119 al reţelei şi cel de-al 13-lea din Capitală, fiind create 130 de noi locuri de muncă în Bucureşti. Hipermarket-ul este localizat în cartierul Odăi, pe Şoseaua Alexandriei, sectorul 5, şi are o suprafaţă de vânzare de 3.414 metri pătraţi, încadrată într-o suprafaţă totală de 5.201 metri pătraţi. Parcarea oferă 239 de locuri pentru maşini, dintre care 10 pentru persoane cu dizabilităţi. Cei care folosesc bicicleta ca mijloc de transport au la dispoziţie 12 rastele. 

Programul de lucru este de la 7.30 la 22.30, de luni până sâmbătă, iar duminică de la ora 8:00 la 20:00. 

Galeria comercială din cadrul magazinului este dotată cu Food Court integrat, unde clienţii vor descoperi un spaţiu special amenajat pentru servirea mesei, ce cuprinde Fornetti Food and Beverages, cu o gamă diversificată de produse de patiserie, cafea şi alte băuturi şi bistro Gourmand cu mâncare caldă. Tot în cadrul galeriei se află şi un punct de difuzare a presei Tabac Xpress, farmacie Help Net şi bancomat BRD. Kaufland pune la dispoziţie şi un punct Grill în exteriorul magazinului, pentru cei care vor să ia masa rapid. 

De asemenea, acesta este primul magazin din Bucureşti prin care Kaufland România implementează proiectul de extindere a raioanelor de peşte proaspăt, după un concept cu sortiment îmbogăţit, şi care va fi adus în 34 de magazine din reţea. Astfel, clienţii vor putea alege dintr-o mai mare varietate de produse din peşte proaspăt şi fructe de mare. Printre specialităţile care vor fi disponibile se numără: ton roşu, scoici Saint Jacques, vongole vii, langoustine, somon bio. ‘Ne menţinem dinamici şi continuăm extinderea reţelei în întreaga ţară, inclusiv în Capitală, unde considerăm că mai există potenţial de dezvoltare. Noul magazin aduce şi un sprijin însemnat pentru comunitatea locală, din mai multe puncte de vedere. Este unul dintre hipermarket-urile cu cel mai mare număr de angajaţi şi ne bucurăm că astfel reuşim să creăm noi locuri de muncă. În acelaşi timp, şi acest magazin oferă un sortiment axat pe produse din România, în proporţie de peste 50%, iar sprijinind cumpărarea acestora încurajăm economia locală’, a afirmat Valer Hancaş, director Comunicare & Corporate Affairs, Kaufland România. 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.250 de magazine în şapte ţări şi o reţea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanţul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preţ de pe piaţa locală. Kaufland deţine şi distincţia Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienţi, acordată de Institutul internaţional ICERTIAS, în urma unei analize de piaţă. Agerpres