Continental, al doilea mare producător european de componente auto şi anvelope, va deschide al treilea centru de cercetare din România. Acest lucru este posibil şi cu sprijinul Facultăţii de Inginerie din Sibiu.
Continental, al doilea mare producător european de componente auto şi anvelope, care deţine o fabrică la Sibiu cu 4.500 de angajaţi, va deschide în luna decembrie al treilea centru de cercetare, potrivit directorului Oswald Kolb.
Kolb a anunţat miercuri, într-o conferinţă de presă, că fabrica de la Sibiu va inaugura al treilea centru de cercetare până la finalul acestui an. Directorul general al fabricii germane, Oswald Kolb, a precizat că anul viitor „se aşteaptă la o stabilizare a afacerii” de la Sibiu.
Deschiderea celui de al treilea centru de cercetare al fabricii germane din Sibiu este posibilă şi cu sprijinul Facultăţii de Inginerie, de unde provin mulţi dintre actualii angajaţi ai producătorului neamţ de automotive.
„Astăzi parteneri ca şi Continental (…) ne ajută să scoatem acei absolvenţi de care companiile au nevoie. Şi companiile au nevoie nu numai în zona de producţie, ci, iată spre bucuria noastră, cei de la Continental vor deschide al treilea centru de cercetare dezvoltare. Au nevoie de absolvenţii noştri în zona de cercetare inovare”, a spus rectorul Universităţii „Lucian Blaga” din Sibiu, profesorul Ioan Bondrea, miercuri, în cadrul aceleiaşi conferinţe de presă.
Continental, al doilea mare producător european de componente auto şi anvelope, a făcut angajări în 2019 la Sibiu.
Grupul german Continental AG a anunţat miercuri că va concedia până în 2028 aproximativ 5.040 de angajaţi în urma reducerii activităţii de fabricare a motoarelor, în condiţiile în care reglementările mai stricte privind emisiile ameninţă cererea de componente pentru motoarele cu combustie internă, transmite Reuters. Al doilea mare producător european de componente auto şi anvelope, cu peste 240.000 de angajaţi, este afectat de încetinirea vânzărilor de automobile pe plan global şi de trecerea de la maşinile pe benzină şi motorină la cele electrice şi hibride. Continental a precizat că aproximativ 520 de locuri de muncă vor fi pierdute în 2024, când va fi închisă fabrica din Roding, unde se fac componente hidraulice pentru motoarele pe benzină şi motorină. Alte 850 de locuri de muncă ar putea fi pierdute la unitatea din Limbach-Oberfrohna, când nu se vor mai produce componente pentru motoarele pe motorină, din 2028, şi încă 2.200 de slujbe în Babenhausen, a precizat Continental. Toate cele trei fabrici sunt Germania.