Această nouă investiție va genera aproximativ 300 de noi locuri de muncă. Rezultatele obținute anul trecut sunt peste estimările reprezentanților companiei, care vorbeau de o creștere a cifrei de afaceri cu 15%, în 2015, până la 383,75 milioane de lei. Potrivit lui Felix Pătrăşcanu, unul dintre acționarii companiei, revenirea economiei, noile servicii lansate şi strategia de extindere a gradului de acoperire cu servicii la nivel naţional au dus la crearea unui scenariu de creştere cel puţin similar cu cel de anul trecut.
„Întotdeauna, în estimări, alegem să ne ghidăm după un scenariu prudent şi pentru că servicii de tipul celor pe care le oferim noi sunt în strânsă legătură cu economia naţională, iar aceasta este influenţată de o serie de factori imprevizibili“, adaugă el. Mai mult, având în vedere schimbările din ultimii doi ani, se constată o consolidare a pieţei. Cu alte cuvinte, jucătorii mici au dispărut, fie pentru că au fost preluaţi, fie pentru că nu au mai putut face faţă competiţiei, în timp ce jucătorii mari şi-au întărit poziţiile
În utimii zece ani, investiţiile totale ale FAN Courier au depăşit 62 de milioane de euro, investiţia media anuală fiind de aproximativ 7 milioane de euro. Compania a fost fondată în urmă cu peste 17 ani de Felix Pătrăşcanu, Adrian Mihai şi Neculai Mihai.