Goodyear Dunlop Tires România, unul din cei mai importanţi jucători de pe piaţa de anvelope din România, a început anul cu o nouă lansare în lanţul de magazine-service Premio. Premio Service inaugurat oficial la sfârşitul săptămânii trecute la Galaţi este al treilea magazin-service greenfield din franciză şi al şaselea centru Premio din ţară.

 

            Cu o suprafaţă totală de 3100 mp, din care sunt alocaţi 600 mp service-ului, 200 mp recepţiei şi alţi 2000 mp depozitului de anvelope, magazinul-service Premio inaugurat acum în Galaţi dispune de 4 rampe de lucru pentru autoturisme şi una pentru camioane, fiind o construcţie de la zero a cărei valoare de investiţie se ridică la aproximativ 1 milion de euro.

Situat pe strada Drumul de Centură, Nr.1B, Galaţi, Premio Service este menit să deservească o gamă variată de nevoi ale clientului direct, la cele mai înalte standarde ale calităţii, pentru întreaga zonă de sud-est a ţării, fiind primul centru Premio din această arie teritorială a României.

Începând cu al doilea trimestru al anului trecut, compania Goodyear a demarat oficial programul de franciză Premio prin care şi-a extins parteneriatele unice pe care le deţine în cele două ţări pe care le gestionează, România şi Bulgaria. Noua strategie de afaceri pentru piaţa din regiune a atras o valoare a investiţiilor de aproximativ 3 milioane de euro.

 

Rafinata îmbinare a activitãţilor de retail cu cele de service, impusã de standardul înalt de calitate pe care se bazează conceptul Premio, a atras 9 parteneri strategici, dintre care 6 numai în România.

„Prin lansarea lanţului de franciză Premio de la Goodyear am avut în vedere în primul rând crearea pe piaţă a unei oportunităţi reale de preîntâmpinare şi deservire a nevoilor clienţilor noştri direcţi şi a partenerilor noştri de afaceri. Constrânşi din ce în ce mai mult de un mediu concurenţial acerb să pună accent pe nevoile particulare ale fiecărui client în parte printr-un raport calitate-preţ la justa sa valoare, partenerii noştri au găsit în Premio garanţia unui standard înalt, dat de un brand puternic pe o piaţă europeană solidă”, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

„În opt luni de zile am realizat o masă critică de 9 magazine-service Premio din 15 targetate pentru anul trecut, din care şase în unele din cele mai importante oraşe din România”, a adăugat Ovidu Bălan. „Realizarea deplină a targetului a depins în 2009 de doi factori extrem de importanţi. Situaţia financiară precară de la nivel mondial dar, mai ales, valoarea investiţiei necesare unei standardizări a calităţii la nivel Premio au determinat o serie de parteneri să îşi amâne intrarea oficială în lanţul Premio pentru 2010. Totuşi suntem mândri că prin partenerii noştri din franciză am atins un nivel al calităţii la cele mai înalte standarde, trei din cele şase centre Premio din ţară fiind construcţii greenfield cu investiţii majore în infrastructură, utilaje şi personal”, a încheiat acesta.  

Cu un accent deosebit pe respectul faţă de clienţi şi cu un obiectiv de a oferi 101% satisfacţie, magazinele-service Premio sunt, prin natura lor, proiectate ca nevoile particularizate şi confortul individual al fiecărui client în parte să fie deservite şi asigurate de o echipă de profesionişti care va lucra şi opera cu maxim de eficienţă.

Lanţul de magazine-service Premio a fost introdus oficial pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului de anvelope în luna mai a anului trecut prin partenerul francizei de la Goodyear din Deva. Alte cinci centre Premio sunt active în Bucureşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Ploieşti şi Galaţi. Dintre acestea, trei sunt centre greenfield a căror valoare totală a investiţiei  se ridică la aproape 2 milioane de euro (Premio Dumivest Timişoara cu o investiţie de aproximativ 500.000 euro, Premio Speed Ploieşti cu o valoare a investiţiei de 500.000 euro şi Premio Nalba Galaţi cu o valoare a investiţiei de 1.000.000 euro).

Magazinele-service Premio oferă conducătorilor auto o gamă variată de anvelope şi accesorii, serviciile auto acoperind atât serviciile de montare şi demontare anvelope cât şi servicii de geometrie şi direcţie. Din cele şase centre Premio din România, două – Premio Gomm Vâlcea şi, respectiv, Premio Service Galaţi – oferă suplimentar şi servicii de servisare şi comercializare de anvelope pentru camioane. În plus, centrul Premio din Râmnicu Vâlcea dispune şi de un service mobil, atât pentru turisme, cât şi pentru camioane. 

Prin introducerea conceptului Premio pe piaţa locală a service-ului şi retailului de anvelope, dezvoltarea lanţului de franciză de la Goodyear a adus investiţii de peste 2,5 milioane de euro în infrastructură, utilaje şi personal, contribuind la creşterea calităţii serviciilor din domeniu.

 

Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există aproape 4.000 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, din care peste 300 lansate numai în 2009, toate reprezentând acelaşi concept. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

În România sunt funcţionale şase astfel de magazine-service Premio – Deva, Bucureşti, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara şi Galaţi. Goodyear Dunlop Tires România a inaugurat şi trei magazine-service Premio în Bulgaria, la Stara Zagora, Montana şi Yambol, înscriind astfel 9 noi magazine-service în lanţul Premio european.