Investiţiile globale în publicitatea online au depăşit 100 de miliarde de dolari în 2012, potrivit unui raport emis de eMarketer, agenţie de cercetare care susţine că valorile vor creşte cu 15,1% în 2013.
În 2012, piaţa de publicitate online a crescut cu 17,8%, însă faptul că în 2013 eMarketer prevede că aceasta va creşte cu numai 15,1% nu este semn de încetinire, ci semn că industria se maturizează, potrivit Mashable.
eMarketer estimează, de asemenea, că 20% dintre investiţiile făcute în publicitate în 2012 înseamnă investiţii în publicitatea digitală, cu menţiunea că în 2013 procentele vor urca până la 21,7%.
Interesant este că raportul citat arată că investiţiile în publicitatea online s-au făcut, mai ales, în afara pieţelor mature. Este vorba despre Orientul Mijlociu şi Africa (+ 55,8%), dar şi despre Europa de Est (+ 38,4%). În America de Nord şi Europa de Vest, investiţiile în publicitatea online au crescut cu 21,5%, respectiv cu 13,9%.