În cele 3 zile de targ, vor fi organizate in total 45.000 de întâlniri unu la unu, 125 de workshop-uri și seminarii, ce oferă sute de oportunități pentru discuții, cu prezența a 22 de sectoare diferite din industriile IT&C, agro-alimentară, comunicare, construcții, energie, mediu și durabilitate, finanțe, logistică, mecanică și sănătate.
Astfel, târgul de matchmaking oferă participanților servicii de promovare internațională, printre care: calendarul personalizat de întâlniri prestabilite de către si pentru fiecare participant, cu firme din Europa, Asia și Africa; profilul firmei pe portalul www.e-matching.it și în catalogul distribuit în 10.000 de exemplare, un ghid valoros pentru lumea afacerilor; șansa de a atrage clienți/parteneri din toate sectoarele de activitate, din mai multe țări; workshopuri și sesiuni de training de înaltă calitate; întâlniri cu operatorii străini pentru a favoriza intrarea pe piețe internaționale (asociații profesionale, camere de comerț, ministere, firme consultanță specializate); participarea la conferințe și evenimente care atrag personalități cunoscute din spațiul public și din mediul de afaceri.
Participarea delegației române este organizată în parteneriat de către Ministerul Economiei, Comerțului și Mediului de Afaceri și ARIES – Asociația Română pentru Industria Electronică și Software, cu finanțare de la bugetul de stat în baza HG 296/2007, astfel: se subvenționează 50% din costurile de deplasare și cazare pentru câte o persoană din fiecare firmă românească participantă, plus toate costurile legate de închirierea și construcția standului și costurile legate de publicitate pentru pavilioanele românești, în limita bugetului alocat pentru eveniment.
Înscrieri și detalii pe
https://www.aries.ro/invitatie-participare-la-targul-ch-matching-milano-2013/