Romtelecom, numărul unu pe piaţa locală de telefonie fixă, a anunţat astăzi planurile pentru anul 2011, Internetul broadband şi serviciile TV fiind în continuare principalele priorităţi.
Romtelecom îşi va continua eforturile de îmbunătăţire a operaţiunilor şi se va concentra în acest an asupra creşterii eficienţei şi reducerii costurilor printr-o serie de proiecte care vizează un nou model operaţional în diferite arii de activitate. În plus, compania se va concentra în mod special asupra dezvoltării de oferte şi servicii pentru a răspunde mai bine nevoilor actuale ale clienţilor, continuând să investească pentru a-şi consolida infrastructura.
“Toate eforturile de transformare din anii precedenţi nu au fost în van deoarece, fără măsurile pe care le-am luat în trecut, nu am fi fost capabili să facem faţă condiţiilor economice care s-au înrăutăţit de-a lungul ultimilor ani şi să atingem aproximativ câte 1 milion de clienţi pentru serviciile de internet broadband şi de televiziune.Trebuie să susţinem transformarea şi schimbarea continuă a companiei – este singura modalitate prin care putem să fim în continuare competitivi pe piaţa românească,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
Între 1.000 şi 1.400 de poziţii vor fi reduse anul acesta
Peste 20 de proiecte de transformare au fost demarate, vizând toate ariile importante de business ale companiei. Acestea vizează aspecte precum îmbunătăţirea proceselor, de la vânzări până la ciclul de instalare, creşterea eficienţei în call-centere şi magazine sau simplificarea portofoliului de produse. Pe lânga acestea, alte proiecte sunt în stadiu de evaluare în acest moment. Perioada în care se vor derula proiectele iniţiate acum se extinde până în 2013.
Se estimează că pentru acest an impactul privind personalul va atinge între 1.000 şi 1.400 de poziţii care vor fi reduse la nivelul întregii companii.
Pe lângă eforturile de reducere a costurilor, compania se va concentra de asemenea asupra dezvoltării de noi servicii şi oferte, noi modalităţi de a-şi servi clienţii, precum şi de investiţii în infrastructură pentru a încuraja oferirea de servicii adecvate clienţilor săi. Vor fi dezvoltate în continuare sinergiile cu Cosmote, în acest fel fiind oferite opţiuni mai multe şi mai avantajoase pentru clienţii români.
O platformă TV va fi lansată în curând
Pe de altă parte, noi servicii precum cele online vor rămâne priorităţi pentru Romtelecom. “Lucrăm deja la o platformă TV care va fi lansată în curând şi vom continua să extindem opţiunile online pentru clienţi, care au avut până acum rezultate peste aşteptări,” a declarat Yorgos Ioannidis, Director General Romtelecom.
El concluzionează că “2011 este un alt an plin de provocări pentru Romtelecom, dar compania şi-a dovedit deja capacitatea de a se reinventa şi am încredere că o va face din nou. Pe de altă parte, fiecare dintre noi are propriile sale provocări, de a înţelege că schimbarea şi transformarea sunt acum „numele jocului” şi trebuie să ne dezvoltăm abilităţile de a le face faţă.”