Este vorba despre lucrările de la Punctul de Oprire (PO) Patinoar, cunoscut și ca „Gara lui Ion Țiriac”. Acesta se află în apropierea patinoarului deținut de fostul tenisman iar operatorii feroviari care circulă pe ruta Gara de Nord-Aeroportul Henri Coandă vor putea în curând în stația respectivă.
În curând va fi inaugurat un mare proiect al miliardarului
Conform informațiilor oferite de Club Feroviar, lucrările sunt pe ultima sută de metri în cadrul „Gării lui Ion Țiriac. Astfel, săptămâna viitoare este programată recepția, iar apoi operatorii feroviari care circulă pe linia Gara de Nord-Aeroport Henri Coandă vor putea solicita efectuarea de opriri în noua stație.
„Pentru realizarea Punctului de Oprire (PO) Patinoar s-au făcut lucrări de evazare la pilele 18, 19 și 20 ale pasajului suprateran pe care se află calea ferată, pentru a sprijini, pe deschiderile formate de acestea, o grindă suplimentară, necesară pentru susținerea peronului”, arată sursa menționată.
Accesul la peron este asigurat prin intermediul a două lifturi
Oficialii Companiei Naționale de Căi Ferate CFR SA au explicat pentru Club Feroviar că peronul respectiv, care este situat pe viaduct, are dimensiunile în plan de 80 m lungime și 3,25 m lățime și este finisat cu un sistem de pardoseală din amorsa epoxidică, mortar din rășină epoxidică și nisip cuarțos.
Stația respectivă este situată la distanțe egale între arena sportivă și DN1. Astfel, noua stație va putea prelua atât fluxul de sportivi, cât și pe cel de locuitori ai orașului Otopeni care vor dori să ajungă rapid în București.
„Structura de rezistență a peronului a fost realizată din elemente metalice dispuse spațial (profile laminate), fixate de dala din beton a viaductului prin intermediul ancorelor mecanice. De asemenea, a fost amenajată o copertină cu structură metalică și învelitoare din policarbonat compact.
Accesul la peron este asigurat prin intermediul a două lifturi, situate în interiorul unor tuburi și a unei scări de acces, iar la fiecare capăt al peronului este prevăzută câte o scară de evacuare cu structura din beton armat monolit”, transmite sursa menționată.