Miliardarul Ion Țiriac și-a surprins recent susținătorii cu un anunț neașteptat: o „candidatură” pentru președinția României, dar într-un viitor îndepărtat, prin 2046 sau chiar 2064. Acest gest nu este însă o intenție politică reală, ci o metodă creativă de a atrage atenția asupra unei cauze sociale importante – sprijinul sănătății mintale pentru copiii din România.

Prin intermediul Fundației Metropolis și al inițiativei „Spitale Publice din Bani Privați”, Țiriac le cere românilor să contribuie financiar la construirea celui mai mare spital de psihiatrie pediatrică din țară, asumându-și angajamentul de a dubla fiecare donație.

Ion Țiriac, o candidatură simbolică pentru o cauză nobilă

Miliardarul român Ion Țiriac și-a anunțat recent intenția de a candida la președinția României, dar cu o dată surprinzător de îndepărtată.

Într-un mesaj video lansat online, Țiriac susține că va intra în cursa prezidențială în anii 2046 sau chiar 2064.

Această „candidatură” este însă doar un pretext pentru a atrage atenția asupra unui proiect caritabil de amploare, ce vizează construcția unui centru de sănătate mintală pediatrică în cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia” din București.

”Hai Salut,

M-am hotărât! Particip la prezidențialele României când și-or alege acum noul președinte.
Dar atenție, nu anul acesta.

M-am gândit să o fac în 2046 sau 2064 când o veni rândul ca să am timp destul ca să arat românilor ce pot să fac, ca să mai am timp să fac treburi ca atunci când votanții vin la urnă să știe pe cine votează.

V-aș ruga să fiți serioși…”, declară mesajul video.

Miliardarul afirmă că „până atunci, e în campanie electorală și a început în forță”, iar întreaga inițiativă are drept scop sprijinirea copiilor diagnosticați cu afecțiuni psihice, oferindu-le acces la cel mai mare spital de profil din România.

„Sărăciți-mă!”. O chemare la solidaritate prin donații

În mesajul său, Ion Țiriac lansează o provocare unică: invită românii să îl „sărăcească” prin donații, asumându-și angajamentul de a dubla fiecare sumă donată.

„O dată, de două ori, de trei ori. V-am propus… sărăciți-mă”, a spus Țiriac.

El a explicat că fiecare contribuție adunată prin SMS sau card va fi dublată de el personal, în parteneriat cu inițiativa „Spitale Publice din Bani Privați” și Fundația Metropolis.

„Tot ce donați voi prin sms sau card eu dublez și împreună cu #spitalepublicedinbaniprivati construim cel mai mare spital de psihiatrie pediatrică din România!”, subliniază Țiriac, adăugând că prin acest gest, dorește să contribuie activ la îmbunătățirea accesului copiilor la servicii de sănătate mentală de calitate.

Un proiect de amploare susținut de Ion Țiriac și Fundația Metropolis

În spatele acestui apel la solidaritate, se află o colaborare îndelungată între Ion Țiriac și Fundația Metropolis, care susțin proiectul „Spitale Publice Din Bani Privați”.

Aceasta este a treia campanie consecutivă în care Țiriac se implică, asumându-și rolul de principal finanțator al proiectului. În perioada 1-30 noiembrie, toate donațiile colectate prin SMS și card vor fi dublate de Țiriac, urmărindu-se astfel strângerea unei sume semnificative necesare realizării spitalului.

Proiectul, coordonat de Fundația Metropolis, își propune să construiască în România cel mai mare centru de psihiatrie pediatrică, destinat copiilor care suferă de tulburări psihice.

Acest centru va funcționa în București, în cadrul Spitalului Clinic de Psihiatrie „Profesor Doctor Alexandru Obregia”, având drept scop principal să ofere tratamente moderne și sprijin pacienților tineri, într-un mediu sigur și specializat.

„Pentru că mie îmi pasă și vă iau și pe dumneavoastră ca participanți!”

Cu un mesaj emoționant și provocator, Ion Țiriac invită întreaga societate să contribuie la acest demers pentru binele generațiilor viitoare.

„Pentru că mie îmi pasă și vă iau și pe dumneavoastră ca participanți!”, afirmă Țiriac, încercând astfel să motiveze românii să se implice activ.

Mesajul său, deși exprimat într-o manieră ludică prin ideea candidaturii la președinție, se adresează unei cauze reale și urgente – sănătatea mentală a copiilor din România.

Această campanie reprezintă un exemplu de solidaritate, unitate și responsabilitate socială, avându-l în prim-plan pe unul dintre cei mai influenți oameni de afaceri din România, Ion Țiriac.