Pornind de la ideea că noul break Dacia „nu este rău”, Ion Țiriac ne-a explicat cum vede el ascensiunea mărcii românești: „A crescut așa cum au crescut toate celelalte mărci. E drept că Dacia pare să crească mai repede, însă asta se întâmplă pentru că a pornit de foarte jos. E mult mai simplu să crești de la 1 la 2 sau 3 decât de la 10 la 11. În toată Europa se caută acum mașinie ieftine, care să nu aibă o întreținere costisitoare. Și e normal într-o astfel de perioadă”.
Omul de afaceri nu a uitat să puncteze și faptul că, în opinia sa, „Dacia înseamnă Renault și, din nefericire, ne-a dat o palmă atunci când a ales să facă uzina din Maroc. După ce a primit atâtea din partea României, Renault ne arată că poate lua altă direcție pentru un pumn de dolari. Eu i-aș fi dat afară pe toți cei care au lăsat asta să se întâmple. Din nefericire, guvernul român nu știe câteodată să își facă treaba. Oricare ar fi acest guvern. Vedeți că acum avem probleme și cu Oltchim și cu CFR Marfă. Și acolo este lipsă de interes. Guvernele noaste din ultima perioadă par să caute mai mult să se dezvinovățească la televizor și să răspundă acuzațiilor din presă decât să se ocupe de treburile importante ale țării”.
Ion Țiriac despre Dacia Logan MCV: ”Nu e rea”
10 martie 2013, 08:24
Ultima modificare în 10 martie 2013, 10:24
Legendă a tenisulului mondial, acum celebru om de afaceri român, Ion Țiriac a fost prezent pentru câteva ore la Geneva Motor Show. Întâlnit de noi chiar la standul Dacia, unde privea curios noul Logan MCV, Ion Țiriac ne-a spus câteva cuvinte despre viziunea sa asupra mărcii românești.
Etichete: dacia,
geneva,
Ion Tiriac
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Publicat in categoriile: Știri de ultimă oră
Ne puteți urmări pe Facebook, Telegram sau pe Google News
Pentru comentarii sau drept la replică, ne puteți contacta pe pagina noastră de Facebook
- Rentează să produci propriul curent – eolian, solar sau din biogaz?
- Liviu Voinea: Sursele creşterii economice de 1,6% în 2013 sunt consumul, fondurile europene şi reformele structurale
- România nu va impozita diferit averile mari, cel puțin în 2013
- Rectificare bugetară pozitivă în luna iulie
- România, „regina” suplimentelor alimentare în Europa
- XL1, cel mai economic autovehicul din lume, intră în producţie
- Angajaţii acestui producător auto vor încasa prime de câte 3.200 de euro pentru 2012
- Soluții inedite antisecetă: culturile de muștar și rapiță de peste iarnă
- Consumul de carne albă încetineşte căderea sectorului cărnii de pasăre din UE
- În ce țară e cel mai bine să fii femeie