Au fost cerute deja aprobările pentru demolarea acestui patinoar pentru a face loc căii ferate ce va face legătura dintre aeroport și Gara de Nord. Din cauza acestui proiect de cale ferată va fi stopată și construcția academiei de tenis pe care Țiriac și Năstase ar fi vrut să o facă acolo, scrie GSP.ro.
„Avem o problemă majoră cu academia Țiriac/Năstase. Ăsta a fost visul meu și al lui Ilie, să facem o academie. E mai complicată! Costă mai mult, dar e vorba despre bani privați. Banii mei! Voiam să o facem la Otopeni, unde trebuia să fie Universitatea despre care tot vorbeam. Din păcate, cu linia asta ferată, care trece pe deasupra acelei străzi, am început să luăm aprobări pentru demolarea patinoarului. Nu pot lăsa copiii cu trenul pe deasupra.
Pe mine mă stupefiază infantilitatea organelor care sunt responsabile pentru așa ceva. Faptul că încă nu se știe proiectul. Dacă trenul trece printr-un butoi sau se fac doar două garduri fonice. Am fost la Minister, fără niciun rezultat. Dacă e așa și se face acest tren, tot acest proiect cade. Trebuia să fie o piscină olimpică, apoi sala Nadiei de gimnastică. Apoi un centru de tenis cu 30 de terenuri. Cu cămin de 40-50 de camere. Așa voiam. Acum patinoarul e închis. Nu pot da drumul în aceste condiții! Unde mergem, nu știu!”, a spus Ion Țiriac, pentru Gazeta Sporturilor.
Ion Țiriac a avut ca model pentru academia de tenis pe cea a antrenorului Serenei Williams, Patrick Mouratoglou. Omul de afaceri a fost uimit când a văzut academia acestuia construită la Sophia Antipolis după un proiect al unui român.
„Am fost săptămâna trecută la Sophia Antipolis, la Mouratoglou. Are un centru de tenis desenat de un arhitect român. E o industrie de format jucători și jucătoare de tenis. Până la un anumit nivel. E mult mai complex acest centru. Îmi ridic pălăria. M-a mirat! Au și liceu până în clasa a 12-a. Și în fiecare an dau pe bandă rulantă dau tineri care pleacă în SUA pe bursă totală de tenis. E un exemplu de urmat cel puțin parțial”, a spus Ion Țiriac.