iPad-ul, vândut înainte să fie scos în magazine

Media americane au explodat din nou. iPad-ul de la Apple este din nou în capul agendelor de ştiri ale publicaţiilor şi televiziunilor americane, exact ca în ziua în care Steve Jobs îşi anunţa invenţia. La finalul acestei săptămâni, iPad-ul ajunge în mâna americanilor. Conform unei informaţii apărute pe ABC News, în momentul în care va ajunge în vitrine iPad-ul va fi deja "sold out", întrucât comenzile online făcute de la lansarea produsului până acum au depăşit orice

Media americane au explodat din nou. iPad-ul de la Apple este din nou în capul agendelor de ştiri ale publicaţiilor şi televiziunilor americane, exact ca în ziua în care Steve Jobs îşi anunţa invenţia. La finalul acestei săptămâni, iPad-ul ajunge în mâna americanilor.

Conform unei informaţii apărute pe ABC News, în momentul în care va ajunge în vitrine iPad-ul va fi deja „sold out”, întrucât comenzile online făcute de la lansarea produsului până acum au depăşit orice aşteptări.

În ciuda succesului mediatic de care se bucură iPad-ul, există voci sonore în Statele Unite ale Americii care spun că iPad-ul nu va avea un răsunet atât de colosal. Este cazul lui Rupert Murdoch, şeful News Corp, care a declarat imediat după lansarea de la începutul anului că iPad-ul va fi „neiubit şi nevândut”.