Amânarea lansării iPad 2 este pusă pe seama unor probleme de producţie întâmpinate de mai mulţi furnizori printre care şi firma taiwaneză Hon Hai.
Ultimele modificări de design aduse noi tablete de Apple, la începutul acestei luni, pune probleme mai multor furnizori de componente, consideră reprezentanţii Yuanta Securities. Noul iPad va fi mai subţire, mai uşor, mai performant, va avea camere video şi un ecran cu o rezoluţie mai bună.
Yuanta estimează că, dacă lansarea iPad2 întârzie cu două luni, vânzările de tablete iPad vor totaliza 23 milioane de unităţi în acest an, faţă de prognoza anterioară a firmei, de 30,6 milioane unităţi.
De pe urma acestei amânări ar putea profita companii rivale precum Samsung, HP şi Motorola care produc tablete bazate pe sistemul de operare Android.
Apple a avut o cotă de piaţă de 75% în ultimul trimestru din 2010, în timp ce tabletele de Internet Android au acaparat 22% din piaţă, conform firmei de cercetare Strategy Analytics.
SURSA: Businessweek