iPhone recidiveaza. Daca in august aparea o reclama in Marea Britanie care, in opinia autoritatilor britanice, dezinforma, aratand ca telefonul permite accesarea in totalitate a paginilor de internet, de data aceasta, inca o reclama a fost interzisa din acelasi motiv: dezinformarea. Si tot in Marea Britanie. Astfel, spotul arata ca accesul paginilor de internet se face intr-o maniera foarte rapida, inducand ideea ca descarcarea unui document si afisarea unei pagini de internet se realizeaza int
iPhone recidiveaza. Daca in august aparea o reclama in Marea Britanie care, in opinia autoritatilor britanice, dezinforma, aratand ca telefonul permite accesarea in totalitate a paginilor de internet, de data aceasta, inca o reclama a fost interzisa din acelasi motiv: dezinformarea. Si tot in Marea Britanie.
Astfel, spotul arata ca accesul paginilor de internet se face intr-o maniera foarte rapida, inducand ideea ca descarcarea unui document si afisarea unei pagini de internet se realizeaza intr-o fractiune de secunda.
Apple s-a aparat aratand ca spotul publicitar incearca sa induca ideea ca iPhone 3G este mult mai rapid decat versiunea anterioara. Mai mult, reprezentantii companiei au afirmat ca cei care ar fi vazut spotul si-ar fi dat seama ca viteza de descarcare este exagerata din motive de „concizie” a spotului.
In plus, Apple arata ca spotul avertiza ca performantele telefonului sunt strans legate de cele ale retelei in care este conectat.
Cei de la Advertising Standards Authority au judecat insa ca multi telespectatori nu sunt la curent cu performantele tehnice reale ale telefonului si ar putea sa-si imagineze ca el chiar functioneaza la o viteza similara celei prezentate in spot. In consecinta, spotul a fost interzis de a mai fi difuzat in versiunea actuala.
Sursa: 20min.ch