Irinel Burloiu, 35 de ani, a lucrat anterior la Intel unde a ocupat funcţia de Business Development Manager.
“Pentru cei familiarizaţi cu industria IT din România, numele lui Irinel Burloiu a fost sinonim până la finalul lui 2010 cu Intel România, reprezentanţa locală a gigantului american pe care a construit-o şi a condus-o în ultimii 8 ani. Prin prisma experienţei de business şi management dar şi a cunoaşterii pieţei de tehnologie cu care Irinel ni se alatură de astăzi, echipa eMAG câştigă încă unul dintre cei mai valoroşi profesionişti români. Îi urăm bun venit şi putere de muncă, pentru că avem multă treabă şi un drum foarte interesant înainte” scrie Radu Apostolescu pe blogul oficial eMAG.
Radu Apostolescu va coordona de astăzi proiectele de dezvoltare online şi marketing din poziţia de vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG.
eMAG a realizat o cifră de afaceri de 102 milioane euro în anul 2010, în creştere cu 60% faţă de anul trecut.
Irinel Burloiu a ocupat în ultimii cinci ani funcţia de Business Development Manager al Intel România. Colaborarea sa cu Intel a început în 2002, în calitate de Channel Representative. Înainte de a se alătura echipei Intel, Irinel Burloiu a lucrat ca Account Manager pentru SIVECO România, ocupându-se în mod special de dezvoltarea Diviziei de Software la nivel internaţional.
Din 1998 până în anul 2000, Irinel Burloiu a lucrat pentru diverse firme locale de software şi hardware. Este absolventul Facultăţii de Matematică din cadrul Universtităţii Bucureşti.
Atribuţiile lui Burloiu la Intel
“Caracteristicile jobului de business development manager au în vedere găsirea de oportunităţi pentru compania pe care o reprezintă şi de a implementa programele derulate de organizaţie”, declara într-un interviu Burloiu.
“Chiar dacă diferenţele dintre un business development manager care activează în diverse domenii nu sunt foarte mari, în IT acesta trebuie să fie o persoană tot timpul la curent cu noutăţile din sector, dar şi să aibă un foarte bun background tehnologic”, potrivit lui Burloiu.
Acesta declara la un moment dat că “jobul meu este similar cu cel al unui deschizător de drumuri, în sensul că trebuie să găsească mereu modalităţi prin care compania să câştige teren pe piaţa locală, dar şi să se înconjoare de oameni care identifică oportunităţi şi apoi să propună cele mai bune metode de concretizare a acestora în afaceri care aduc profit în business”.