„România functionează cu taxele tale” este sloganul celei mai noi campanii tv a Fiscului. Aţi văzut, probabil, spotul în care mai mulţi oameni zâmbesc când văd ce s-a făcut cu banii lor. Banii din taxe. Filmul şi mai ales difuzarea costă aproape două milioane de euro. În mod ironic, spotul care ar trebui să-i facă pe contribuabili buni platnici, este distribuit televiziunilor de o firmă cu acţionari cu datorii restante la bugetul de stat, scrie DIGI24.ro.
Spotul video este vârful de lance al unei campanii menite să eficientizeze sistemul de colectare a veniturilor publice. Cum? Prin „conștientizarea și educarea fiscală a contribuabililor”, anunță didactic ANAF, printr-un comunicat.
Campania costă aproape două milioane de euro, bani europeni și din bugetul ANAF, și este implementată de două societăți private. Una dintre acestea este Agenția de Publicitate Media Center SRL. Firma a fost singura care a participat la licitația organizată de Fisc pentru difuzarea spotului pe mai multe canale media.
Spot TV – campanie ANAF de conștientizare și educare fiscală a…
In urma atriburirii contractului conform licitatiei organizate de A.N.A.F., SC Godmother SRL a creat conceptul creativ privind campania de constientizare si educare fiscala a contribuabililor si se ocupa de implementarea componentelor campaniei, de crearea si implementarea unui mecanism decizional consultativ ANAF- contribuabili. Valoarea contractului este de 1.370.000 lei la care se adauga TVA. Difuzarea spotului ANAF din aceasta campanie a constituit obiectul unei alte licitatii care a fost castigata de Agentia de Publicitate Media Center SRL, valoarea acestui contract fiind de 997.332 lei la care se adauga TVA.Valoarea totala a proiectului fara TVA, din care s-au cheltuit sumele menționate mai sus, este de 6.535.888,10 lei din care: – 6.520.888,10 reprezinta valoarea eligibila a proiectului, formata din 5.542.754,88 lei provenind din Fondul Social European si 978.133,22 reprezentand cofinantarea eligibila a Agentiei Nationale de Administrare Fiscala, in calitate de beneficiar al finantarii rambursabile; – 15.000 lei reprezinta valoarea neeligibila a proiectului. Mai multe detalii puteți găsi accesând link-ul următor https://static.anaf.ro/static/3/Anaf/SCAN%20488_20.04.2015.pdfServiciul de Comunicare, Relații Publice și Mass-media
Posted by Agenția Națională de Administrare Fiscală – ANAF on Monday, April 20, 2015