În 2008, ultimul an de boom al economiei româneşti, Carrefour România înregistra o creştere cu 37% a vânzărilor, la 1 miliard de euro, de la 728 milioane euro în 2007. Ulterior, compania a avut doi de scăderi, cu un minim de 930 milioane euro în 2010, după care vânzările au revenit pe creştere uşoară, până la 955 milioane euro în 2011 şi 986 milioane euro în 2012, potrivit datelor prezentate anterior de retailer.
Vânzările sunt raportate fără TVA.
În 2013, Carrefour a mizat pe extinderea reţelei de magazine de proximitate Express, deschizând 38 de unităţi noi. Compania a mai deschis anul trecut un hipermarket, 13 supermarketuri Market şi un magazin online.
În prezent, Carrefour operează în România patru formate de magazine, cu un total de 165 de magazine – 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 61 magazine de proximitate Express şi un magazin online.
Grupul francez derulează activităţile din România prin intermediul a patru companii: Artima, Carrefour Property, Carrefour Merchandising şi Carrefour Roumanie.
Prezent în peste 30 de ţări cu aproape 10.000 de magazine, proprii şi în franciză, Carrefour a raportat un profit operaţional de 2,24 miliarde euro pentru anul trecut, în urcare cu 9,8% la cursuri valutare constante, datorită revigorării afacerilor din Franţa. Vânzările, fără TVA, au crescut anul trecut cu 2% la cursuri valutare constante, la 74,88 miliarde euro.