Prigat, expertul în sucuri necarbonatate pe bază de fruct şi Itsy Bitsy, primul radio pentru copii şi părinţi din Europa, lansează „Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct”, de la Prigat. Sucul Prigat adus de Itsy Bitsy este un produs unic pentru copii, cu 100% fruct, fără conservanţi, fără zahăr adăugat şi fără aditivi artificiali. Noul produs pentru copii beneficiază de tradiţia şi experienţa Prigat în producerea de sucuri necarbonatate pe bază de fructe ş
Prigat, expertul în sucuri necarbonatate pe bază de fruct şi Itsy Bitsy, primul radio pentru copii şi părinţi din Europa, lansează „Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct”, de la Prigat. Sucul Prigat adus de Itsy Bitsy este un produs unic pentru copii, cu 100% fruct, fără conservanţi, fără zahăr adăugat şi fără aditivi artificiali.
Noul produs pentru copii beneficiază de tradiţia şi experienţa Prigat în producerea de sucuri necarbonatate pe bază de fructe şi de valorile Itsy Bitsy, care promovează sănătatea şi creativitatea. Sucul Itsy Bitsy de la Prigat marchează două premiere: este primul suc lansat de Prigat pe piaţa produselor pentru copii, şi este prima aventură a Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare.
„Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct” de la Prigat este un produs delicios, creat special pentru copii, dar şi sănătos şi benefic pentru organism. Sucul este produs din ingrediente naturale, pe care părinţii le includ adesea în alimentaţia copiilor pentru calităţile lor nutritive. Cele cinci arome sunt rezultatul celui mai creativ mix de ingrediente: portocale şi mandarine; piersici şi biscuiţi; zmeură, banane şi miere; fructe exotice şi morcov; struguri, sfeclă roşie şi miere.
“Ne-am dorit să oferim copiilor un produs perfect pentru ei, un suc pe care să îl îndrăgească nu doar pentru gustul delicios dat de conţinutul maxim de fruct, dar şi pentru valorile pe care le promovează. De aceea, ideea asocierii cu Itsy Bitsy a venit în mod firesc, conturându-se ca cea mai bună reţetă de succes. Suntem convinşi că sucul ItsyBitsy de la Prigat va fi apreciat în mod special şi de părinţi, pentru că este un produs sănătos şi sigur pentru copiii lor, fiind susţinut de conţinutul maxim de fruct”, a declarat Oana Stîncel, Marketing Manager PepsiAmericas.
„În urmă cu trei ani şi jumătate am creat un radio pentru copii, ca o alternativă la media preponderent violentă la care aceştia erau supuşi. Am lansat un produs sănătos şi potrivit pentru familiile cu copii. Acum, îngrijoraţi de produsele pe care le consumă copiii, nepotrivite pentru vârsta lor, am dorit să venim cu o soluţie sănătoasă şi adecvată. Pentru asta aveam nevoie de un partener care să promoveze aceleaşi valori ca şi noi. Prigat produce cele mai sănătoase şi naturale băuturi necarbonatate şi este un brand care niciodată nu a făcut rabat de la calitate sau de la aceste valori. Pentru noi, Prigat în lumea sucurilor este ca Itsy Bitsy în lumea produselor media pentru copii – sănătos, sigur şi bun”, a declarat Nadia Tătaru, Director General Itsy Bitsy.
Produsul poate fi găsit în magazinele din ţară începând cu luna iunie, este disponibil în cinci arome (Portocale-Mandarine; Piersică-Biscuite; Fructe exotice-Morcov; Zmeură-Banane şi Miere; Struguri-Sfeclă roşie şi Miere) în ambalaj de sticlă, nereturnabil, de 0,25 l, la preţul de vânzare recomandat de 2,4 lei. „Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct” este uşor de recunoscut la raft după eticheta pe care se regăsesc cele două personaje, Itsy şi Bitsy, atât de cunoscute si îndrăgite de copii.
Lansarea sucului Prigat adus de Itsy şi de Bitsy a debutat cu o campanie de teasing adresată copiilor. Aceştia au fost invitaţi să răspundă la o ghicitoare şi să spună care este primul produs pe care Itsy şi Bitsy îl aduc special pentru ei. Răspunsurile primite au fost dintre cele mai interesante, de la „zâmbet” sau „bucurie”, la „suc”, trecând în revistă adevăratele valori şi nevoi ale copilăriei. Răspunsul la ghicitoare l-au aflat direct de la Itsy şi Bitsy în cadrul evenimentului de lansare organizat pe 8 iunie în Parcul Cişmigiu. Lansarea va fi urmată de o campanie integrată de comunicare a noului produs, care va include activări la punctele de vânzare şi o campanie media cu difuzare naţională. Campania de comunicare a fost realizată de GMP Advertising şi GMP PR, cu sprijinul Webstyler.
Prigat este marca de băuturi răcoritoare necarbonatate pe bază de fructe care, de peste 10 ani, oferă consumatorilor din România energia necesară în viaţa de zi cu zi. Marca Prigat este îmbuteliată şi distribuită în România de către PepsiAmericas, prezentă în România prin Quadrant Amroq Beverages S.R.L.
Itsybitsy.ro este singura platformă interactivă pentru copii şi părinţi din Europa. Platforma include primul post de radio pentru părinţi şi copii din Europa, Itsy Bitsy FM, ce emite onair şi online; postul de radio pentru bebeluşi Itsy Bitsy Bebe, ce emite exclusiv online; portalul itsybitsy.ro şi Evenimentele Itsy Bitsy, care permit contactul direct şi permanent cu publicul în grădiniţe, şcoli, locuri de joacă sau parcuri. Itsy Bitsy a apărut în decembrie 2005 ca alternativă pentru o educare sănătoasă a copiilor şi un manifest împotriva efectelor nocive ale televiziunii asupra acestora. Prin emisiunile şi acţiunile sale, Itsy Bitsy încurajează învăţarea prin joc, creativitatea, competitivitatea, spiritual de echipă, comunicarea, voluntariatul, altruismul şi petrecerea timpului în familie. Platforma Itsy Bitsy respectă ritmul ideal de viaţă al unui copil, se adresează în egală măsură copiilor şi părinţilor şi nu promovează produse şi servicii care pot afecta sănătatea şi dezvoltarea mentală. Itsy Bitsy FM emite în eter în Bucureşti, Satu Mare, Bacău, Năvodari, Târgovişte şi Focşani, dar şi online pe www.itsybitsy.ro, şi este ascultat zilnic de peste 100 de mii de părinţi şi copii.