În perioadă de criză, românii sunt din ce în ce mai interesaţi de scăderea valorii facturii de întreţinere prin reducerea consumului de energie, potrivit Knauf Insulation România, distribuitor de materiale izolante controlat de grupul german Knauf. Acest lucru duce la o menţinere sau chiar uşoară creştere a pieţei de materiale izolante. „În 2009, izolarea locuinţelor rămâne un subiect de actualitate, chiar şi în contextul crizei economice şi indiferent de modul în
În perioadă de criză, românii sunt din ce în ce mai interesaţi de scăderea valorii facturii de întreţinere prin reducerea consumului de energie, potrivit Knauf Insulation România, distribuitor de materiale izolante controlat de grupul german Knauf. Acest lucru duce la o menţinere sau chiar uşoară creştere a pieţei de materiale izolante.
„În 2009, izolarea locuinţelor rămâne un subiect de actualitate, chiar şi în contextul crizei economice şi indiferent de modul în care aceasta ar putea influenţa economia românească. Interesul populaţiei pentru reducerea facturilor de întreţinere prin diminuarea consumului de energie, implicit prin izolarea optimă a locuinţelor, este în creştere şi suţine dezvoltarea pieţei materialelor izolante”, a declarat Adrian Garofeanu, director comercial al Knauf Insulation România.
Investiţia se recuperează în 4 ani
Investiţiile făcute în izolarea termică a locuinţelor pot fi recuperate într-o perioadă de cel mult 4 ani, potrivit companiei. De asemenea, în decurs de 30 de ani se economiseşte de şapte ori mai mult faţă de investiţia iniţială.
Potrivit studiilor efectuate de Knauf Insulation, izolarea termică duce la o scădere a costurilor de încălzire cu aproximativ 50%. În acelaşi timp, pierderile de căldură scad cu până la 80%.
Knauf mizează pe vânzări în creştere cu 20%
Pentru anul în curs, Knauf Insulation preconizează o creştere cu 20% a vânzărilor pe piaţa locală, după ce anul trecut a înregistrat o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro.
Pentru atingerea estimărilor din acest an, Knauf Insulation se bazează pe extinderea parteneriatelor şi a portofoliului de produse. În ceea ce priveşte cota de piaţa, compania vizează atingerea, pe termen lung, a unei cote de 35%.
În primul trimestru al anului în curs, Knauf Insulation a resimţit efectele crizei financiare, înregistrând o creştere a vânzărilor cu doar 10%, sub nivelul estimat iniţial, de 15-20%.
Knauf Insulation a intrat pe piaţa românească în 2008, ca distribuitor de produse din vată minerală de sticlă şi bazaltică, utilizate pentru izolarea termică, fonică şi pentru protecţia la incendiu a clădirilor.