Jam Session Agency a câștigat 12 premii

Cele două evenimente au avut loc ieri seară, iar nominalizările Jam Session, ce au inclus 5 branduri și peste 10 campanii din portofoliu, validează viziunea Jam – idei relevante și de impact care provoacă încontinuu modelele clasice de comunicare.

„Acesta a fost un an extrem de intens pentru noi, dar toate lucrurile frumoase au fost posibile tocmai pentru că reușim să lucrăm ca o echipă și să ne susținem în orice demers.

Aseară ne-am împărțit ca să putem participa la ambele evenimente și, împreună cu clienții noștri, să urcăm pe scene pentru a celebra multele momente în care ne-am acordat reciproc încrederea necesară, o conștientizare a faptului că acele momente ne-au adus în acest punct.

Sunt cu atât mai bucuroasă pentru campaniile care au plecat din inițiative proactive, automat cu un buget foarte limitat, și pe care am reușit să le construim extrem de bine, astfel încât să maximizăm impactul.

Este și cazul campaniei anti-fraudă de la ING – Fraudy Tales, care a fost premiată atât la Gaming Video Awards, cât și la Romanian PR Award”, a spus Ioana Cadîr, General Manager Jam Session Agency.

Jam Session Agency a fost desemnată câștigătoarea a 7 premii

În cadrul competiției Internetics, ajunsă în acest an la cea de-a 23-a ediție, Jam a demonstrat încă o dată, că inovația și creativitatea dau naștere unor campanii ce te duc în fruntea industriei digitale. Din 145 de campanii înscrise – pentru 56 de branduri, de către 28 de agenții – Jam Session Agency a fost desemnată câștigătoarea a 7 premii:

  • Viral Video – Silver: Tazz, Your place is in the kitchen only when you want it to be;
  • Online Single Video – Silver: Flip Romania, No matter the generation;
  • Online Single Video – Silver: ING Bank, Unfollow Self:Hate;
  • Services – Silver: ING Bank, Unfollow Self:Hate;
  • E-Commerce – Gold: Tazz, Your place is in the kitchen only when you want it to be;
  • Best digital campaign: Tazz, Your place is in the kitchen only when you want it to be;
  • Special Awards, YouTube Ads Leaderboard / People’s Choice: ING Bank, ING Young – Fetița lui tata.

În cadrul celei de-a 21-a ediții a Romanian PR Award, Jam Session a fost premiată cu nu mai puțin de 5 trofee câștigate pentru campaniile ING Bank, Unfollow Self:Hate, ING Bank, Fraudy Tales, Pluxee Romania, The Happiness Index @Bucharest Tech Week:

  • Digital PR – Golden Award for Excellence: ING Bank, Unfollow Self:Hate;
  • Communication in financial sector – Golden Award for Excellence: ING Bank, Fraudy Tales;
  • PR innovator of the Year: ING Bank, Unfollow Self:Hate;
  • Brand PR (Existing products and services) – Silver Award for Excellence: ING Bank, Unfollow Self:Hate;
  • Tech PR & Communication of innovation – Silver Award for Excellence: Pluxee Romania, The Happiness Index @Bucharest Tech Week.

„Oamenii din Jam sunt dornici de a explora noi tactici, de a gândi cu scopul de a depăși convențiile și a sparge tiparele. Iar toate acestea se întâmplă în timp ce răspund creativ nevoilor clientului.

De fiecare dată când noi, ca echipă, reușim să facem asta într-un mod memorabil, și luăm premii precum Best Digital Campaign pentru Tazz sau PR Innovator of the Year pentru ING Bank, este o altă confirmare că facem bine ceea ce facem.

Adăugarea în portofoliu a unor noi trofee obținute la Internetics și Romanian PR Award nu poate decât să ne demonstreze că valorile în care credem, dar și echilibrul găsit între noi și clienți, sunt calea de care trebuie să ne ținem”, a adăugat Valentin Suciu, Co-Founder & CCO al Jam Session Agency.

Jam-Session-Agency
Jam Session Agency

Agenția independentă numărul 1 din Europa

În luna iunie a acestui an, Jam Session Agency a fost numită agenția independentă numărul 1 din Europa. A ocupat locul 5 în topul agențiilor independente din lume. Apoi a ocupat locul 9 în topul agențiilor de rețea sau independente din Europa conform Indexului Effie.

De asemenea, în cea de-a 20-a ediție a Galei Effie Awards România, echipa Jam Session a plecat acasă cu 7 trofee, pentru campanii dezvoltate alături de eMAG, Flip.ro, ING Bank și Tazz.

De asemenea, în cursul acestei luni, campania Unfollow Self:Hate, realizată de Jam în parteneriat cu ING Bank, a fost desemnată finalistă în cadrul ADC Europe Awards, categoria Interactive & Mobile/Interactive Campaigns.

Iar campania Act for Good, realizată de echipele Jam Session Agency & Carrefour, a primit recunoaștere câștigând un premiu Silver în cadrul Top ADC*RO.

Alte branduri din portofoliul Jam Session Agency, sunt: OLX, Autovit, Carrefour, Veka, Igienol.