Japonezii au de ce sa se simta privilegiati. Anul acesta, pentru ei si numai pentru ei, compania americana Pepsi va lansa o bautura racoritoare, cu gust de…castravete. "Pepsi Ice Cucumber" nu va contine bucati de castravete, insa va fi aromatizat artificial pentru a aduce cu gustul acestei legume, destul de banale. Explicatia companiei a fost ca doreste o bautura care sa “aminteasca de gustul proaspat si racoritor al castravetelui”, pentru ca japonezii sa se
Japonezii au de ce sa se simta privilegiati. Anul acesta, pentru ei si numai pentru ei, compania americana Pepsi va lansa o bautura racoritoare, cu gust de…castravete.
"Pepsi Ice Cucumber" nu va contine bucati de castravete, insa va fi aromatizat artificial pentru a aduce cu gustul acestei legume, destul de banale. Explicatia companiei a fost ca doreste o bautura care sa “aminteasca de gustul proaspat si racoritor al castravetelui”, pentru ca japonezii sa se simta "in putere".
Bautura, care evident va fi verde deschis, se va vinde numai in Japonia si numai in aceasta vara.
Pepsi face eforturi uriase pentru a se impune pe piata japoneza, unde lider este Coca Cola cu 15% din piata bauturilor racoritoare. De asemenea, japonezii consuma in mod traditional ceai verde si cafea si nu sunt mari amatori de bauturi carbogazoase.
Sursa: USA Today