Considerată a fi una dintre cele mai importante fashion icon de la Hollywood, Jennifer Lopez a ales o ținută creată de Maria Lucia Hohan pentru una dintre aparițiile sale ca și jurat în cadrul show-ului American Idol. Singurul designer român care vinde în cel mai vechi și mai renumit concept store parizian - L`Eclaireur, creatoarea brandului MLH țintește, anul acesta, primul milion de euro.
În ziua în care JLo a purtat creațiile designerului român emisiunea a fost urmărită de 16,5 milioane de spectatori. “Sunt foarte onorată de alegerea lui JLo, pentru că este știut cu câtă griji își alege ținutele pentru un show cu milioane de spectatori. Mai mult decât atât, este o vedetă care deține propria linie de haine și cunoaște foarte bine această industrie de fashion”, spune designer-ul Maria Lucia Hohan.
Jennifer Lopez a purtat un top cu colier din cristale Swarovski negre (modelul Sophie), în combinaţie cu o fustă din piele (model Camille), ambele din colecţia toamnă/iarnă 2012-2013 MLH.
Dar Jennifer Lopez nu este singura divă de la Hollywood care poartă creațiile româncei. La premiera peliculei „One for the Money“, actriţa Katherine Heigl a îmbrăcat o rochie MLH. O dovadă clară că vedetele sunt cucerite de creațiile Mariei Lucia Hohan e faptul că ele apar deja cu aceleași rochii la diferite evenimente. De exemplu, Rosario Dawson a purtat același model de rochie cu Nicole Scherzinger, dar în culori diferite. Iubita lui George Clooney, Stacey Keibler a avut și ea o apariție de senzație la Londra, la premiera filmului "The Descendants".
În nouă ani de prezență pe piața internă și externă, brandul MLH a reușit să-și creeze o clientelă bine definită, formată în principal din vedete din showbiz, politicieni, sportivi, femei de afaceri și nu numai. În România, designerul Maria Lucia Hohan își vinde creațiile prin magazinul online mlh-shop.com și showroom-ul deschis în Cotroceni, dar rochiile ei de ocazie şi de mireasă se găsesc și în portofoliul site-ului Luisa via Roma, al doilea cel mai mare retailer de fashion luxury pe online la nivel mondial, dar și în magazine multibrand și boutique-uri din Franța, SUA, Grecia, Hong Kong sau țările arabe și cele nordice.. Prețurile rochiilor MLH variază de la 150 la 2.500 de euro.
Deja vânzările pe alte piețe generează circa jumătate din cifra de afaceri, estimată la aproape un milion de euro, în 2012, mai mult cu cel puțin 30% comparativ cu 2011, speră Maria Lucia (31 de ani), mediatizată în țară în special după ce, anul trecut, actrița și cântăreața Jennifer Hudson i-a cântat "La mulți ani!" președintelui american Barack Obama într-o rochie din colecția româncei.
Piața românească de modă – estimat[ la circa 2 mld. de euro -, se împarte între două categorii de producători. Prima, care e dominantă în termeni financiari, e cea a companiilor care produc sub brand propriu, dar care au ținut în umbră numele designerilor: e cazul Jolidon, Dada, TinaR, Guara sau ID Sarrieri. Iar a doua, mult mai redusă în termeni de business, e cea pentru care numele contează, fiind reprezentată de designerii care și-au promovat, de la bun început, colecțiile care le poartă numele: Irina Schrotter, Agnes Toma, Maria Lucia Hohan , Aura Cercel, care a impus brandul „Eva Culture, Venera Arapu, Doina Levintza, Dan Coma, Mihai Albu, Ingrid Vlasov ori Cătălin Botezatu.