Compania Jidvei a anunţat că anul 2017 a însemnat vânzări cu 13% mai mari față de anul anterior și peste 14 milioane de sticle vândute.
Oficialii companiei Jidvei au precizat că segmentul premium și superpremium, cu gamele Mysterium și Owner’s Choice (vinurile Ana și Maria), au avut cea mai mare creștere, respectiv cu 30% față de anul anterior. În ceea ce privește vinul bag-in-box, Jidvei a vândut, în anul 2017, peste 1 milion de litri. „Aceste creșteri au fost posibile datorită progresului constant și semnificativ în îmbunătățirea calității produselor noastre, acesta fiind de altfel principalul obiectiv al grupului nostru de firme. Mai mult, preocuparea pentru diversificare și inovare ne-au făcut ca, în anul 2017, să adăugam în portofoliu două produse noi: vinul roze din Gama Tradițional și vinul roze Mysterium Magnum. În prezent, portofoliul de produse cuprinde, pe lângă vinurile liniștite, vinuri spumante, vinars și must, Jidvei fiind producătorul cu cea mai diversificată gamă de produse din România”, a declarat Cristian Șaitariu, director General Jidvei.
Anul trecut, recoltarea s-a desfășurat în perioada 5 septembrie – 9 octombrie, fiind implicați 1.100 de oameni pentru culesul manual și 13 combine pentru culesul mecanizat. În total, din podgoria Târnave, ce se întinde pe o suprafață de peste 2.500 ha de viță-de-vie, s-au recoltat peste 22 milioane kg de struguri. Din această producție de struguri se estimează obținerea a aproximativ 17 milioane de litri de vin.