Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 48 milioane de lei (13,4 mil euro) in primul semestru al acestui an, cu 31% mai mult fata de perioada similara a anului 2007 (37 mil lei). Potrivit companiei, rezultatul obtinut intrece cu 11% estimarile companiei pentru perioada ianuarie-iunie 2008 si se datoreaza in principal dezvoltarii retelei de distributie, precum si investitiilor din ultimii ani in plantatii, modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului.

Cel mai bine vandut vin din portofoliul companiei a ramas tot „Dry Muscat”, cu o crestere in volum de peste 40% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pe locul doi in preferintele consumatorilor s-a clasat vinul „Riesling”, urmat de „Feteasca Regala”. In perioada urmatoare, compania isi propune consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe, seci si demiseci, dar si mentinerea tendintei de crestere inregistrata in primele sase luni ale acestui an.

Jidvei este cel mai mare producator autohton de vinuri albe, seci si demiseci din segmentul premium. In anul 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri in valoare de 83 milioane de lei (25 milioane de euro), iar pentru anul in curs are stabilita o tinta de 110 milioane de lei (30 mil euro).

Sursa: Jidvei