Jidvei estimeaza o productie medie de 9.000 kg struguri la hectar in acest an, cu 30% mai mare decat in 2007, ca urmare a investitiilor masive din ultimii ani.Investitiile de pana acum ale companiei au vizat in principal reabilitarea suprafetelor de vie. Aceste investitii au inceput in 2006 iar la final, vor insuma 11 milioane de euro. In anul 2007 au fost investite cinci milioane de euro, iar in acest an s-a urmarit in special dotarea cu masini agricole moderne si aplicarea de tehnologii vitico
Jidvei estimeaza o productie medie de 9.000 kg struguri la hectar in acest an, cu 30% mai mare decat in 2007, ca urmare a investitiilor masive din ultimii ani.
Investitiile de pana acum ale companiei au vizat in principal reabilitarea suprafetelor de vie. Aceste investitii au inceput in 2006 iar la final, vor insuma 11 milioane de euro. In anul 2007 au fost investite cinci milioane de euro, iar in acest an s-a urmarit in special dotarea cu masini agricole moderne si aplicarea de tehnologii viticole ecologice. Valoarea acestor proiecte depaseste un milion de euro.
Jidvei este cel mai mare producator de vinuri albe seci si demiseci din segmentul premium. Compania urmareste atat consolidarea pozitiei de lider pe acest segment al pietei vinurilor albe seci si demiseci, cat si mentinerea tendintei de crestere inregistrate in ultimii ani in productie si vanzari.
Jidvei a inregistrat o cifra de afaceri de 48 milioane de lei (13,4 mil. euro) in primul semestru al acestui an, cu 31% mai mult fata de perioada similara a anului 2007 (37 mil. lei). Potrivit companiei, rezultatul obtinut intrece cu 11% estimarile companiei pentru perioada ianuarie-iunie 2008 si se datoreaza in principal dezvoltarii retelei de distributie, precum si investitiilor din ultimii ani in plantatii, modernizarea cramei si a tehnologiilor de fabricare, conservare si pastrare a vinului.
Cel mai bine vandut vin din portofoliul companiei a ramas tot „Dry Muscat”, cu o crestere in volum de peste 40% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Pe locul doi in preferintele consumatorilor s-a clasat vinul „Riesling”, urmat de „Feteasca Regala”. In perioada urmatoare, compania isi propune consolidarea pozitiei de lider pe segmentul premium al vinurilor albe, seci si demiseci, dar si mentinerea tendintei de crestere inregistrata in primele sase luni ale acestui an.
In anul 2007, compania a inregistrat o cifra de afaceri in valoare de 83 milioane de lei (25 milioane de euro), iar pentru anul in curs are stabilita o tinta de 110 milioane de lei (30 mil euro).
Sursa: Jidvei