Este binecunoscut faptul că angajatorii din România apreciază nivelul de cunoștințe de limbi străine al angajaților români.
Dacă limba engleză este vorbită de foarte mulți români, cunoscători de spaniolă sunt ceva mai puțini. De altfel, limba spaniolă se numără printre primele cinci cele mai bine plătite limbi străine în cadrul companiilor de outsourcing, unde un vorbitor de spaniolă poate primi un salariu lunar net de până la 700 de euro.
Iată câteva locuri de muncă adresate cunoscătorilor de limbă spaniolă disponibile în acest moment pe piață:
O companie de servicii suport pentru logistică dorește să angajeze un licențiat în Drept vorbitor de spaniolă, care să redacteze contracte civile, comerciale sau alte acte juridice încheiate de companie sau de clienții acesteia cu alte persoane, gestionarea și monitorizarea litigiilor în care este implicată societatea, menținerea relației cu avocați, executori, notari, acordarea de consultanță și consiliere în orice altă problemă de natură juridică în care este implicata societatea etc.
Beneficiile oferite de angajator sunt: un salariu motivant ce va fi negociat în urma interviului, asigurare medicală, cursuri de formare profesională și activități de dezvoltare a carierei.
O companie de resurse umane caută să angajeze consilieri suport pentru Amazon vorbitori de limbă spaniolă. Este un job unde se lucrează de acasă și pentru care este suficient să ai un telefon, un calculator conectat la internet și o cameră liniștită. Jobul constă în a răspunde solicitărilor transmise de clienții Amazon via telefon, email sau chat. Salariul este peste media din România, fiind format din salariu fix și bonusuri de performanță. De asemenea, angajații participă la traininguri de dezvoltare profesională.
De asemenea, o agenție de turism dorește să angajeze trei agenți call center cunoscători ai limbii spaniole la nivel avansat și ai limbii engleze la nivel mediu. O altă cerință este utilizarea calculatorului în special internetul și Microsoft Office. Candidatul ideal are experiență într-un call center și a absolvit o facultate în domeniul turismului și are cunoștințe generale de geografie. În plus, sunt necesare și aptitudini de comunicare prin telefon, o atitudine profesionistă, capacitate de analiză și planificare. În schimb, angajatorul oferă un salariu atractiv, bonusuri în funcție de performanță, asigurare medicală, bonuri de masă, asigurare transport și traininguri.