Angajatorul este compania FSP Global, specializată în externalizarea de servicii în sectorul Business Process Outsourcing.
Pentru cunoscătorii de limbă germană sunt două joburi disponibile Unul este cel de Customer Care, care presupune gestionarea apelurilor clienților, oferind informații și suport. Cel de-al doilea este Customer Satisfaction Survey Specialist, care presupune efectuarea apelurilor pentru a testa nivelul de mulțumire a clienților.
Alte două joburi sunt disponibile pentru persoanele care știu bine limbile italiană și engleză.
Postul de Customer Care presupune gestionarea apelurilor și e-mail-urilor clienților sau ale potențialilor clienți. Jobul de Suport Clienti 24/7 se referă la oferirea de suport 24 de ore din 24 pentru servicii precum Suport Help Desk, Gestionarea de la distanță a centralei operative, Gestionea numerelor verzi, Infoline.
Candidații care cunosc limba spaniolă pot aplica pentru postul de Customer Care, ce presupune gestionarea apelurilor clienților oferind informaţii și suport.
Vorbitorii limbilor portugheză și engleză pot participa la concursul pentru ocuparea postului de Customer Care.
Printre beneficiile oferite angajaților se numără: un pachet salarial atractiv, asigurare medicală privată, contract de muncă pe perioadă nedeterminată, posibilitatea de a lucra full time (opt ore) cât și part time (patru sau șase ore), training și formare profesională etc.
Sunt așteptate să-și depună CV-urile persoanele dinamice și entuziaste, cu bune capacități de relaționare și de comunicare cu colegii și cu clienții. Candidații trebuie să cunoască bine limbile străine pentru care aplică și să aibă bune abilități de operare PC. Experiența anterioară nu este obligatorie.
Vezi AICI mai multe detalii despre joburile disponibile la compania FSP Global din Cluj-Napoca.