Jolidon si-a adaugat doua marci noi portofoliului sau, Infiore si Chiaro di Luna, prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci. In ultimii zece ani, Infiore, a investit peste 36 de milioane de euro in publicitate, ridicand cota de piata a companiei de la 2,3 procente in 1989, la 14,4 procente, peste 83 de procente dintre consumatoarele italiene cunoscand acest brand, potrivit uno
Jolidon si-a adaugat doua marci noi portofoliului sau, Infiore si Chiaro di Luna, prin achizitionarea companiei italiene Infiore, a retelei de magazine Infiore din Italia si a pachetului majoritar al companiei italiene Emmeci.
In ultimii zece ani, Infiore, a investit peste 36 de milioane de euro in publicitate, ridicand cota de piata a companiei de la 2,3 procente in 1989, la 14,4 procente, peste 83 de procente dintre consumatoarele italiene cunoscand acest brand, potrivit unor studii pe piata. Compania producatoare de lenjerie si costume de baie, fondata in 1963, detine o retea de peste 100 de magazine pe teritoriul Italiei. De-a lungul timpului, nume celebre au promovat aceasta marca, printre care Anna Falchi, Monica Belluci si Nina Moric.
Anuntul cumpararii celor doua marci a fost facut la Salonul International de Lenjerie Paris, 2007, unde s-au prezentat 145 de colectii noi, pentru sezonul toamna-iarna 2007 – 2008. Jolidon a participat la evenimentul Ultra Lingerie, parada de haute couture in lenjerie, alaturi de nume precum Aubade, Calvin Klein, Chantelle, Lejaby, Parah, Ravage, Simone Perele sau Verde Veronica. De asemenea, Jolidon a lansat si noua colectie “Men”, in cadrul unei defilari care a inclus, in premiera pentru Salonul International de Lenjerie, o parada de modele masculine.
Sursa: Capital 13 Februarie 2007