Reţeaua spaniolă Eurekakids dispune de o linie completă de jucării dedicată copiilor cu vârste cuprinse între zero şi zece ani, din care se remarcă jucăriile dedicate stimulării imaginaţiei şi fanteziei.
În prezent, compania Eurekakids deţine nouă magazine proprii şi 20 de unităţi activând în sistem de franciză, localizate în 23 de ţări din Europa. Firma se află într-un proces de expansiune, principalul obiectiv fiind atingerea unui număr de 43 de magazine, pe diferite pieţe, până la sfârşitul anului 2007.
Investiţia totală iniţială pentru preluarea şi operarea afacerii Eurekakids în sistem de franciză este de aproximativ 100.000 de euro, din care taxa de intrare în reţea reprezintă 10.000 de euro, la care se adaugă alte costuri de start-up: stocul iniţial de marfă (40.000 de euro), amenajarea spaţiului, promovare etc. Suprafaţa recomandată pentru un magazin Eurekakids este cuprinsă între 40 şi 100 mp, iar amplasarea se va face în centrele comerciale cu o populaţie de peste 200.000 de locuitori. Contractul de franciză se încheie pe o perioadă de cinci ani şi, lucru foarte important, nu prevede redevenţe. Ideea de business Eurekakids se adresează candidaţilor cu spirit antreprenorial, orientare către nevoile clienţilor, cunoaşterea şi grija faţă de copii. Viitorul partener francizat Eurekakids trebuie să fie o persoană dinamică, dedicată afacerii pentru o bună implementare a stilului Eurekakids la nivel naţional.
Povestea companiei Eurekakids a început în Spania, la începutul anului 2001, din pasiunea unei renumite femei de afaceri (bunică la acea vreme) pentru universul copiilor. Femeia, obosită şi revoltată de oferta săracă şi anostă de jucării din magazinele specializate, a decis să-şi deschidă propriul său magazin. Cu ajutorul unor specialişti în domeniu, a selectat o serie de produse care să contribuie la dezvoltarea mentală, motorie şi emoţională a copiilor. Acestea au fost alese astfel încât să le motiveze curiozitatea şi să le dezvolte imaginaţia şi creativitatea. De la început, principalul obiectiv al companiei Eurekakids a fost crearea unor linii de jucării care să menţină activă atenţia micilor consumatori şi să le stimuleze puterea emoţională şi raţională.