Julien Ducarroz este unul dintre cei mai promiţători manageri din cadrul Grupului France Telecom – Orange, cu un rol important în dezvoltarea pieţelor emergente din Europa de Est. Julien a fost inclus în top datorită contribuţiei semnificative la succesul comercial al Orange România şi impactului pozitiv avut asupra dezvoltării filialelor Grupului din regiune.

În România, prin proiectele dezvoltate şi implementate cu ajutorul său, Julien Ducarroz a contribuit la consolidarea poziţiei de lider şi a cotei de piaţă a companiei, în ciuda competiţiei acerbe dintre operatorii de telecom din ţară. Printre proiectele pe care le-a dezvoltat se numără: transformarea portofoliului de abonamente prin introducerea conceptului de segmentare a pieţei bazată pe tipologii diferite de comunicare, extinderea portofoliului de smartphone-uri cu modele noi şi variate în funcţie de cerinţele utilizatorilor, consolidarea imaginii de brand prin coordonarea campaniilor de comunicare.

Conform Global Telecom Business, Julien Ducarroz „deţine o bogată experienţă profesională dobândită în cinci filiale ale Grupului pe pieţe cu profil diferit, fie deja dezvoltate, fie emergente, şi poate fi considerat responsabil de cumularea unei cifre de afaceri de aproximativ 1 miliard de euro. Julien Ducarroz este unul dintre liderii de top din France Telecom – Orange, iar succesul său este recunoscut pe segmente precum: date mobile, voce, experienţa clienţilor.”

Julien Ducarroz s-a alăturat grupului France Telecom în 2001 ca International Operations Manager. În 2004 a obţinut poziţia de Value Based Marketing Manager, fiind responsabil de implementarea managementului performanţei în şase ţări ale grupului. La începutul anului 2007, Julien Ducarroz a fost numit în poziţia de Head of Strategic Marketing şi apoi Head of Mobile Marketing la Orange Olanda. Înainte de numirea sa în funcţia de Chief Commercial Officer Business to Consumer în cadrul Orange România (în 2009), a ocupat poziţia de Strategy Director.

Global Telecom Business este o publicaţie de specialitate cu renume, dedicată profesioniştilor din domeniu telecomunicaţiilor. Anual, revista britanică alcătuieşte topul celor mai buni tineri manageri până în 40 de ani din industrie. Topul viitorilor lideri este realizat pe baza înscrierilor făcute de către cititorii revistei şi manageri de renume din domeniu, cu vârste de peste 40 de ani.

UPDATE

"Sunt onorat de această distincţie ce reflectă de fapt importantele realizări ale Orange România în ciuda condiţiilor grele economice şi de piaţă," a declarat Julien Ducarroz pentru Capital.

Topul „40 under 40” poate fi accesat la adresa https://www.globaltelecomsbusiness.com/Stub/FortyunderForty2010.html