O investiţie de minimum 150.000 de euro în amenajarea unui magazin de încălţăminte San Marina asigură intrarea francizatului într-o reţea în care fiecare unitate poate obţine un profit anual estimat la 530.000 de euro.
Companie cu experienţă de 25 de ani pe piaţa de retail, San Marina este specializată în distribuţia de încălţăminte şi marochinărie pentru bărbaţi şi femei, adresåndu-se segmentului de clienţi orientaţi spre găsirea unor produse moderne, de calitate şi la preţuri rezonabile.
Viitorul partener francizat trebuie să aibă în vedere identificarea unui spaţiu comercial cu suprafaţa cuprinsă între 80 şi 120 de metri pătraţi, amplasat într-o zonă cu vad comercial, în oraşe cu peste 50.000 de locuitori.
Nivelul investiţiei iniţiale este de aproximativ 150.000-300.000 de euro, din care taxa de intrare în reţeaua de franciză reprezintă 10.000 de euro. Lanţul de magazine cuprinde 250 de unităţi, dintre care 65 deschise în franciză, media anuală a profitului fiind de aproximativ 530.000 de euro pe unitate.
San Marina a adoptat conceptul de semiautoservire: cutiile cu pantofi sunt expuse direct pe podeaua magazinului, oferind o mai mare vizibilitate clienţilor şi uşurinţă în manevrarea produselor, iar acest concept ridică profitabilitatea tuturor punctelor de vånzare San Marina. Atmosfera prietenoasă şi confortabilă şi gama largă de modele de încălţăminte reprezintă atracţia magazinelor. Colecţia de produse este reînnoită în fiecare sezon, cu peste 500 de modele originale.
Compania se extinde în franciză în Romånia, piaţă pe care potenţialul de dezvoltare pe segmentul încălţăminte-marochinărie este încă ridicat, după ce a deschis magazine în ţări precum Franţa, Belgia, Liban, Luxemburg, Maroc, Rusia, Senegal, Elveţia şi Australia. Punctele forte ale magazinelor San Marina sunt creativitatea şi controlul produselor, datorită propriei sale echipe de stilişti, dedicate adaptării produselor la tendinţele fashion ale momentului.