Circa 177.1 milioane de utilizatori de internet (45.8%) din Europa au vizitat cel puţin un site sportiv în luna februarie a acestui an, cu 15% mai mult decât anul trecut. Cel mai mare grad de penetrare din Europa s-a înregistrat în Turcia, care mai are foarte puţin până să ajungă din urmă SUA, unde 70,9% din trafic e realizat pe astfel de site-uri. Totdată, în Irlanda, aproape 70% din traficul pe internet provine de pe site-urile sportive. Urmează Spania, cu 65,9%, şi Marea Britanie, cu 64,3%.

Bărbaţii, audienţa principală
Bărbaţii au petrecut în medie 68 de minute pe site-urile sportive, în timp ce femeile au petrecut doar 36,5 minute pe astfel de site-uri. Circa 58,7% (104 milioane de utilizatori) din totalul celor care au accesat site-uri sportive au fost bărbaţi, în timp ce doar 41,3% (73.1 milioane de utilizatori) au fost femei. Ca segment de vârstă, bărbaţii cu vârste cuprinse între 25-34 de ani au petrecut cel mai mult timp urmărind site-urile sportive (82,4 minute), în timp ce bărbaţii mai în vârstă (45-54 de ani), au petrecut jumătate din acest timp pe site-urile de profil.