Kanal D, cel mai tanar post generalist de televiziune din Romania, ameninta podiumul celor mai vizionate posturi TV si castiga de la luna la luna din ce in ce mai multi telespectatori din publicul comercial, cel care puncteaza in bugetele de publicitate ale marilor companii. In luna ianuarie 2008, Kanal D si-a consolidat pozitia de post comercial generalist pe piata Tv din Romania, situandu-se pe pozitia a cincea dupa statii cu vechime de peste 10 ani pe piata, precum Pro TV, Anten
Kanal D, cel mai tanar post generalist de televiziune din Romania, ameninta podiumul celor mai vizionate posturi TV si castiga de la luna la luna din ce in ce mai multi telespectatori din publicul comercial, cel care puncteaza in bugetele de publicitate ale marilor companii.
In luna ianuarie 2008, Kanal D si-a consolidat pozitia de post comercial generalist pe piata Tv din Romania, situandu-se pe pozitia a cincea dupa statii cu vechime de peste 10 ani pe piata, precum Pro TV, Antena 1, Acasa si Prima. Cu o medie de 46.000 de telespectatori pe minut, din mediul urban, cu varsta intre 18-49 de ani, in perioada 1-31 ianuarie, Kanal D a devansat detasat statii precum TVR 1 (39.000 telespectatori). Realitatea TV (35.000 telespectatori), National TV (25.000 telespectatori), OTV ( 23.000 telespectatori) si TVR 2 (21.000 telespectatori) – daca este sa luam in calcul doar top 10 statii TV, conform cifrelor furnizate de GFK.
Pe slotul de dimineata Kanal D s-a situat pe locul al doilea dupa Pro TV, iar in intervalul 16:00-18:00 pe pozitia a patra pentru ca in prime time Kanal D sa ocupe pozitia a sasea, la nivel urban, pentru publicul 18-49.
Pe segmentul all urban, Kanal D a incheiat luna ianuarie pe pozitia a 7 cu o medie de 87.000 de telespectatori pe minut.
KANAL D Romania este parte din Dogan Media International – subsidiara grupului Dogan Yayin Holding (DYH), lider pe piata de media in Turcia. DYH are in portofoliu sau: opt cotidiene printre care cele mai importante sunt "Hurriyet", "Milliyet" si "Fanatik", 8 posturi TV (printre care KANAL D, STAR TV si CNN Turk), 3 statii radio si case de productie audio, video si print.
Actiunile KANAL D in Romania sunt detinute in proportie de 25% de grupul media Ringier, cel mai mare trust din presa scrisa romaneasca si printre cele mai importante grupuri media din Europa.
Data: 4 februarie 2008
Sursa: Kanal D